۰
يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۳

مجوز بازگشایی باغ وحش مشهد صادر شد

معاون دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: مجوز بازگشایی مشروط باغ وحش مشهد از امروز چهارم شهریورماه صادر شد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: مجوز بازگشایی مشروط باغ وحش مشهد از امروز چهارم شهریورماه صادر شد.
قاضی محمدبخشی محبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز مدیران باغ وحش و نماینده دامپزشکی در دادسرا حضور یافته و گزارشی از اقدامات در دست انجام برای بهسازی و مناسب سازی باغ وحش ارائه کردند.
وی بیان کرد: با توجه به اقدامات مناسب انجام شده در ایام تعطیلی موقت باغ وحش، مجوز بازگشایی مشروط از امروز صادر شد.
قاضی بخشی محبی ادامه داد: این بازگشایی مشروط به ادامه روند بهسازی و مناسب سازی باغ وحش است که تعهد لازم در این خصوص در دادسرا از مدیران این مجموعه گرفته شد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی افزود: همچنین سازمان های مردم نهاد کشوری گزارش هایی مبنی بر فعالیت باغ وحش هایی با وضعیتی بدتر از مشهد به این دادستانی فرستاده اند که به دادستانی کل کشور ارسال خواهد شد.
کشف هشت تخته پوست ببر، 2 تخته پوست یوزپلنگ و هشت جمجمه متعلق به گربه سانان در باغ وحش وکیل آباد مشهد در اوایل مردادماه امسال، ورود دادسرا به این قضیه و تعطیلی باغ وحش از سوی اداره کل دامپزشکی برای انجام اصلاحات لازم را در دهم مردادماه در پی داشت.
هم اکنون 107 گونه و 680 نمونه جانوری در باغ وحش مشهد نگهداری می شوند. این گونه ها شامل 64 گونه بومی و 43 گونه غیربومی و نمونه های جانوری نیز شامل 240 پستاندار، 393 پرنده و 47 خزنده و دو زیست است.
کد مطلب: 92836
برچسب ها: باغ وحش
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *