۰
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۷
سردار فضلی گفت:

وحدت ملت ایران رمز مقابله با توطئه دشمنان

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: وحدت و همدلی مردم می تواند کشور را در راستای مقابله با تحریم های دشمن به موفقیت های بهتری برساند.


 
سردار علی فضلی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش منادیان توحید که با حضور بیش از دو هزار روحانی و ماموستای اهل تشیع و تسنن استان کردستان در مسجد قبا سنندج برگزار شد، اظهار داشت: وحدت شیعه و سنی ملت موجب کسب موفقیت های مختلف در عرصه های گوناگون شده و دشمن این مولفه عزت کشور را هدف گرفته است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: دشمنان قسم خورده امت اسلامی با تنگ شدن عرصه برخود وارد جنگ عقیدتی و فرهنگی با مسلمانان شده و در این مسیر با هتاکی و اهانت به مقدسات اسلامی سعی بر دیکته کردن اهدافشان دارند.

وی با اشاره به وحدت بین مردم و مسئولان در نظام اسلامی بیان کرد: منافقین و گروهک های ضد انقلاب به خاطر وحدت ناگسستنی ملت ایران از کشور گریختند و باید به این نکته مهم پی برد که با شایستگی تمام ملت و حفظ وحدت اسلامی، جشن دشمنان مبنی بر تحمیل گرانی بر مردم ناکام گذاشته می شود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: ملت ایران در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس و برخی وقایع داخلی نشان داده اند که تسهیل کننده پیشرفت نظام اسلامی هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی در ادامه سخنان خود اهانت دشمنان به پیامبر گرامی اسلام (ص) را نشان از زبونی آنان در مواجه با دین اسلام دانست و یادآور شد: آنها با اهانت به پیامبر (ص) که از محورهای وحدت مسلمانان است می خواهند شیعه و سنی را به جان هم بیاندازند و به منافع خویش برسند.

فضلی اظهار داشت: مردم ولایت مدار کردستان همواره در حفظ ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی پیشرو بوده و با تقدیم بیش از پنج هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن و ده‌ ها آزاده و جانباز دین خویش را به انقلاب اسلامی ادا کرده اند و هم اکنون نیز در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی نقش مهمی را در سازندگی و تعالی ایران اسلامی ایفا می کنند.
کد مطلب: 9307
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *