۰
جمعه ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۰

ادامه تلاش‌های اسرائیل علیه توافق؛ رئیس موساد به واشنگتن می‌رود

در ادامه تلاش‌های مقامات رژیم صهیونیستی برای اثرگذاری بر روند مذاکرات رفع تحریم‌های ایران، رئیس سازمان جاسوسی موساد هفته آینده به آمریکا سفر می کند.
ادامه تلاش‌های اسرائیل علیه توافق؛ رئیس موساد به واشنگتن می‌رود
به گزارش مردم سالاری آنلاین،رسانه‌های عبری گزارش دادند که «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (پنجشنبه) با «دیوید بارنیا» رئیس سازمان جاسوسی موساد جلسه‌ای کاری برگزار کرده تا وی را برای سفر هفته آینده‌اش به ایالات متحده آمریکا و دیدارهای با مقامات ارشد در واشنگتن آماده کند.
طبق گزارش پایگاه خبری «i۲۴»،در بیانیه‌ای که از سوی دفتر نخست‌وزیر تل‌آویو منتشر شد، آمده است: «گفت‌وگوهای این نشست لاپید و بارنیا بر روی موضوع توافق هسته‌ای با ایران و آمادگی رئیس موساد برای ادامه تلاش‌های اسرائیل [علیه توافق] متمرکز شده است».
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری، بخش مهمی از سخنان خود را معطوف به مخالفت با توافق هسته‌ای ایران کرد و گفت: «با تمام توانمان، علیه توافق خواهیم جنگید، بدون اینکه به روابط راهبردی به ایالات متحده آسیبی بزند. اسرائیل از بیش از یک سال پیش وارد نبرد دیپلماتیک چند جانبه برای ممانعت از امضای دوباره توافق هسته‌ای با ایران شده است.»
هفته گذشته رسانه های نزدیک به رژیم صهیونیستی از سفر رئیس سازمان جاسوسی موساد به آمریکا با هدف تشدید تلاش‌های تل‌آویو علیه مذاکرات رفع تحریم‌های ایران خبر داده و گفته بودند که این سفر به زودی برنامه‌ریزی خواهد شد.
بارنیا پس از «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و «ایال هولاتا» مشاور امنیتی کابینه تل‌آویو، سومین مقام ارشد اسرائیلی است که برای طی یک‌ماه گذشته برای گفت‌وگو در مورد توافق با ایران به واشنگتن سفر می‌کند تا پیام اشغالگران صهیونیستی را به اطلاع مقامات کاخ‌سفید برساند.
روز پنجشنبه هفته گذشته، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» گزارش داده بود که رئیس سازمان جاسوسی این رژیم در ادعاهایی، با اشاره به اظهارات همیشگی ایران درباره صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای خود گفت که این توافقی «بسیار بد برای اسرائیل» است و ایالات متحده در حال عجله برای دستیابی به توافقی است که در نهایت بر اساس «دروغ» خواهد بود.
کد مطلب: 173388
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *