۱
۰
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۵۷
کواکبیان در چهارمین مراسم نمایشگاه تراکنش ایران مطرح کرد

انسجام ملی تنها راه مقابله با تحریم‌های ترامپ

کواکبیان در چهارمین مراسم نمایشگاه تراکنش ایران که با حضور روسای بانک‌ها و موسسات مالی بخش خصوصی و دست‌اندرکاران شرکت‌های فناوری و استارتاپی و فعالان و مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد با تشریح ویژگی‌های سه بخش بانکداری و بخش فضای مجازی و بخش خصوصی در فعالیت‌های فابا اظهار داشت: وجود مقدس حضرت امیرالمومنین علی (ع) فرموده‌اند خداوند رحمت کند کسی را که بداند از کجاست؟ و در کجاست؟ و به سمت کجا می‌رود؟
انسجام ملی تنها راه مقابله با تحریم‌های ترامپ
کواکبیان در چهارمین مراسم نمایشگاه تراکنش ایران که با حضور روسای بانک‌ها و موسسات مالی بخش خصوصی و دست‌اندرکاران شرکت‌های فناوری و استارتاپی و فعالان و مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد با تشریح ویژگی‌های سه بخش بانکداری و بخش فضای مجازی و بخش خصوصی در فعالیت‌های فابا اظهار داشت: وجود مقدس حضرت امیرالمومنین علی (ع) فرموده‌اند خداوند رحمت کند کسی را که بداند از کجاست؟ و در کجاست؟ و به سمت کجا می‌رود؟ آیا ما در برنامه‌ریزی‌های آینده فعالیت‌های فضای مجازی برنامه‌ای داریم؟ آیا در شرایط فعلی اولویت‌های ما مشخص شده است؟ یا صرفا به دنبال محدود کردن و فیلترینگ هستیم؟
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس در مورد لوایح مربوط به FATF و به ویژه CFT گفت: راستی چرا در شرایط تحریم عده‌ای کار تخریب انجام می‌دهند و می‌گویند مثلا 143 نفر طرفدار شمر و کاپیتولاسیون در مجلس هستند؟
نماینده تهران در مجلس افزود: آیا بهتر نیست همه دست به دست هم بدهیم و زیرساخت‌‌های شبکه ملی فضای مجازی را راه‌اندازی کنیم؟ آیا در هفت سال باقیمانده تا سال 1404 برنامه‌ریزی داریم که کشور اول منطقه و کشور دهم دنیا از لحاظ اقتصادی باشیم و در همین موضوع فناوری اطلاعات و همین مبحث تراکنش مالی سیستم بانکی برای حداقل 400 میلیون جمعیت منطقه، محور فعالیت‌ها باشیم.
آیا بهتر نیست همگی به جای شعارهای بی‌فایده به فکر اقدام جدی باشیم.
 
کد مطلب: 97369
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کشور اول منطقه شدن و کشور دهم دنیا پیشکشمان ، جلوی سقوط پول ملی را بگیرید که مردم فقیر تر از این نشوند و یا شاید قراراست که استخوانهایمان مثل گرسنگان آفریقا بیرون بزند تا باور کنیم که مردم فقیرند . کی میخواهیم از خواب بیدار شویم . خدا به ما رحم کند