۰
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۷

معشوقه "بیل کلینتون" دوباره خبرساز شد

بر اساس یک مستند درباره ماجرای ارتباط مونیکا لوینسکی با بیل کلینتون در دهه ۹۰ میلادی، این کارآموز جوان کاخ سفید در پی فاش شدن رابطه‌اش با رییس‌جمهوری پیشین آمریکا، از سوی اف‌بی‌آی مورد بازجویی قرار گرفته و اف‌بی‌آی او را تهدید کرده بود که علاوه بر خودش، مادرش را نیز بازداشت خواهد کرد.
بر اساس یک مستند درباره ماجرای ارتباط مونیکا لوینسکی با بیل کلینتون در دهه ۹۰ میلادی، این کارآموز جوان کاخ سفید در پی فاش شدن رابطه‌اش با رییس‌جمهوری پیشین آمریکا، از سوی اف‌بی‌آی مورد بازجویی قرار گرفته و اف‌بی‌آی او را تهدید کرده بود که علاوه بر خودش، مادرش را نیز بازداشت خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی‌میل، در قسمت جدید مستند «ماجرای کلینتون» که از شبکه A&E پخش شد، والدین مونیکا لوینسکی، کارآموز جوان کاخ سفید در دهه ۹۰ که ماجرای رابطه‌اش با بیل کلینتون، رییس‌جمهوری وقت، رسوایی بزرگی به بار آورد، در این مستند حاضر شده و برای نخستین بار درباره موضوع رابطه دخترشان با بیل کلینتون صحبت کردند.
برنارد لوینسکی و همسرش مارسیا، پدر و مادر مونیکا لوینسکی در اپیزود دوم این مستند گفتند، زمانی که دخترشان وارد دوره کارآموزی در کاخ سفید شد، بسیار هیجان‌زده بودند.
برنارد لوینسکی که پدرش از یهودیان آلمانی فراری به آمریکای مرکزی در زمان جنگ جهانی دوم بوده، گفت: من مهاجری بودم که از ال‌سالوادور به آمریکا آمده بودم و برایم بسیار فوق‌العاده و باور نکردنی بود که دخترم شروع به کار در کاخ سفید کرد.
با این حال، این دوره کارآموزی به زودی وارد روزهای تاریک خود شد؛ زمانی که مونیکا لوینسکی وارد رابطه‌ای با رییس‌جمهوری آمریکا شد و اف‌بی‌آی او را مجبور کرد که در روند تحقیقات درباره بیل کلینتون همکاری کند.
خود مونیکا لوینسکی فاش می‌کند که مقام‌های اف‌بی‌آی با تهدید کردن وی به مجازات مادرش، او را مجبور به همکاری کردند.
او در این مستند در حالی که اشک می‌ریزد، به یاد می‌آورد که چطور تیم کنت استار و مأموران فدرال گفتند که او و مادرش هر دو به خاطر دروغ گفتن درباره این رابطه با مجازات ۲۷ سال حبس روبه‌رو هستند.
مونیکا لوینسکی گفت: من در آن زمان مکررا درخواست می‌کردم که می‌خواهم با مادرم تماس بگیرم. آن‌ها به مدت ۱۲ ساعت از من در یکی از اتاق‌های هتل ریتز-کارلتون بازجویی کرده و دائماً به درخواستم پاسخ منفی می‌دادند. یکی از آن‌ها به من گفت: تو ۲۴ ساله هستی و نیازی نداری که به مادرت زنگ بزنی و باید تصمیم بگیری که می‌خواهی چکار کنی.
لوینسکی می‌گوید، در ابتدا آرامش خود را حفظ کرده و به آن‌ها گفته است: شما باید بدانید من نمی‌خواهم همکاری کنم.
به گفته او، پس از آن افراد اف‌بی‌آی تصمیم گرفتند که هم او و هم خانواده‌اش را تهدید کنند.
لوینسکی ادامه می‌دهد: به من گفتند تو باید بدانی که ممکن است مادرت را به خاطر چیزهایی که گفتی، بازداشت و تحت پیگرد قرار دهیم.
لوینسکی به آن‌ها پاسخ داده که او حتما باید با کسی، چه مادرش و چه یک وکیل تماس بگیرد و بعداً موافقت کرده که اجازه دهد هنگام برقراری تماس، اف‌بی‌آی او را شنود کند.
او می‌گوید: آن افراد با خواسته‌اش موافقت کردند و او برای تماس تلفنی به یک باجه تلفن همگانی رفته و از آنجا با مادرش تماس گرفت.
به گفته مونیکا لوینسکی، مادرش در این تماس تلاش کرد تا او را آرام کند اما متوجه شد که وضعیت دختر او خوب نیست.
لوینسکی همچنین شرح داد که چگونه تصمیم گرفته به لیندا تریپ، زنی که بعدا دادستان ویژه را از موضوع رابطه بیل کلینتون با کارآموزش باخبر کرد، ‌اعتماد کرده و ماجرا را به او بگوید.
کد مطلب: 97767
برچسب ها: کلینتون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *