۰
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۲

جزییات محدودیتهای ترافیکی تعطیلات پیش‌رو

وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت‌های ترافیکی حدفاصل چهارشنبه 30 آبان‌ماه تا دوشنبه 5 آذرماه را اعلام کرد.
وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت‌های ترافیکی حدفاصل چهارشنبه 30 آبان‌ماه تا دوشنبه 5 آذرماه را اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا 6 صبح روز دوشنبه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان و مشهد ممنوع خواهد بود.
همچنین تردد خودروها از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به کرج یک طرفه است.
در روز یکشنبه نیز تردد از ساعت 13 تا 24 از کرج به مرزن‌آباد ممنوع و از ساعت 16 تا 24 همان‌روز از مرزن‌آباد به کرج یک طرفه است.
در محور هراز نیز از ساعت 14 تا 24 جمعه تردد از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت 16 تا 24 همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه است.
در روز یکشنبه نیز از ساعت 14 تا 24 از رودهن به آمل ترددها ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 24 از آب‌اسک به رودهن یک طرفه است.
در تعطیلات پیش‌رو تردد وسائل سنگین در محور چالوس ممنوع است. در محور هراز نیز تردد کامیون و کامیونت‌ها به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 جمعه، 6 تا 24 پنج‌شنبه، 12 تا 24 شنبه، 6 تا 24 یکشنبه و 6 تا 12 دوشنبه ممنوع خواهد بودد.
در محور فیروزکوه نیز تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز یکشنبه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
مرکز مدیریت راه‌ها همچنین محدودیت‌هایی برای خودروهای سنگین در محورهای آستارا – اردبیل، محور قدیم قزوین – رشت و باند رفت سلفچگان – قم در نظر گرفته است.
وزارت راه و شهرسازی همچنین آمار تردد خودروها در 24 ساعت گذشته را اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج به قزوین با ثبت بیش از 120 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده و آزادراه‌های تهران به کرج، کرج به تهران، قزوین به کرج و ساوه به تهران در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
کد مطلب: 97789
برچسب ها: ترافیک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *