۰
چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۰

از اختلاس سه هزارمیلیاردی تا فرار خاوری

سید شمس‌الدین حسینی در برنامه این هفته «دست خط» درباره‌ی مسائل روز اقتصادی و تجربیات خود در دوران وزارت در دولت نهم و دهم سخن خواهد گفت.
سید شمس‌الدین حسینی در برنامه این هفته «دست خط» درباره‌ی مسائل روز اقتصادی و تجربیات خود در دوران وزارت در دولت نهم و دهم سخن خواهد گفت.
به گزارش ایسنا به نقل از روبط عمومی دست خط، سید شمس الدین حسینی در این برنامه از چگونگی انتخاب خود به عنوان وزیر اقتصاد، التهابات سنگین بازار ارز در سال ۸۹ و ۹۰ و چرایی آن، چگونگی تدوین و اجرای قانون هدفمندی یارانه ها برای نخستین بار، اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و علل آن، پشت پرده فرار خاوری از کشور و بازنگشتن او به ایران و ... سخن خواهد گفت.
« دست خط» جمعه ها ساعت ۱۷ از شبکه پنج سیما پخش می شود و تکرار آن هم شنبه ها ساعت ۱۴ از همین شبکه پخش خواهد شد.
«دست خط» با شخصیت های کشور درباره شرایط و مسائل روز کشور و فراز و نشیب های چهل سال گذشته و همچنین خانواده آنها گفتگو کرده است و یکی از برنامه هایی است که به تاریخ شفاهی انقلاب و نظام اسلامی می‌پردازد.
«دست خط» به تهیه‌کنندگی مریم حداد، اجرا و سردبیری محمد حسین رنجبران، مدیرتولیدی محمدرضا قنادان زاده، کارگردانی هنری حمیدرضا خوشبازان و دستیاری عبدالرصا منزوی تولید می شود.
طراحی صحنه و دکور فصل جدید «دست خط» توسط پیمان قانع و تیتراژ پایانی آن با شعر حامد عسگری و تنظیم میلاد بابایی و صدای ایمان قیاسی انجام شده است.
کد مطلب: 98163
برچسب ها: اختلاس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *