۰
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۰

تبریک به مردم آمریکای لاتین برای انتخاب چاوز

وزیر امور خارجه با اشاره به برقراری سطح بالایی از امنیت توسط ناجا در کشورمان گفت: پیروزی چاوز در انتخابات را به مردم آمریکای لاتین تبریک می‌گویم.
به گزارش فارس صالحی وزیر امور خارجه کشورمان پیش از ظهر امروز در نشست فرمانده ناجا با سفرا، کارداران و روسای سازمان‌های بین‌المللی حاضر در کشورمان با اعلام این مطلب افزود: پلیس جمهوری اسلامی ایران توانسته با توجه به ناامنی‌های موجود در منطقه سطح بالایی از امنیت را در کشورمان فراهم کند.

وی گفت: ما ضرب‌المثلی داریم که می‌گوید دو نعمت تا زمان حذفشان نامعلوم هستند و آن دو نعمت چیزی نیست جز امنیت و سلامت.

وزیر امور خارجه افزود: ما توانسته‌‌ایم در سایه حضور نیروی انتظامی مقتدر بهترین سطح از امنیت را در کشورمان برقرار کنیم و این در تمام اطراف کشورمان ناامنی‌های فراوانی وجود دارد.

صالحی گفت: البته ما منکر برخی از ضعف‌ها نیستیم و معتقدم هستیم که باید برای کامل‌شدن از نظرات شما نیز استفاده کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که امروز خوشحالیم انتخابات کشور ونزوئلا به گونه‌ایی رقم خورد که آقای چاوز پیروز شدند گفت: ما این پیروزی را به تمام مردم منطقه آمریکای لاتین تبریک می‌گوییم.

صالحی خاطر نشان کرد: چاوز تلاش‌های زیادی برای افزایش رفاه و جایگاه ونزوئلا انجام داده بود که امیدواریم این پیروزی او را در زمینه موفقیت‌های بیشتر یاری دهد.

وزیر امور خارجه گفت: ما در منطقه‌ایی هستیم که پر از بحران و تحولات جدید است و وقتی این تحولات به اوج خود می‌رسد به معنای آن است که قرار است باب جدیدی باز شود.

وی گفت: احساس شخصی من این است که تحولات منطقه به گونه‌ای است که در آینده شاهد اتفاقات مطلوب خواهیم بود و این آینده مطلوب قطعا از آن کشورهای منطقه خواهد بود.
کد مطلب: 9839
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *