۰
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۷

‌عامل ناکامی صهیونیست‌ها در حمله سایبری

عضو هیات رئیسه مجلس، حملات سایبری رژیم صهیونیستی را در ادامه جنگ روانی این رژیم ضد ایران خواند وگفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا جمهوری اسلامی ایران را کشوری ضعیف و آسیب پذیر در برابر حملات سایبری معرفی کند.
حسین سبحانی‌نیا در گفت وگو با خانه ملت، حملات سایبری رژیم صهیونیستی به شبکه اینترنت شرکت نفت فلات قاره ایران را با هدف ضربه به جمهوری اسلامی ایران خواند وگفت: رژیم صهیونیستی این بار هم در ادامه اقدامات گذشته خود ضد جمهوری اسلامی ایران با حمایت آمریکا و غرب دست به اقدامات خرابکارانه در حوزه سایبری زده است.
نماینده مردم فیروزه و نیشابور در مجلس شورای اسلامی، با سابقه‌دار خواندن حملات سایبری رژیم صهیونیستی به ایران، ادامه داد: توان متخصصان داخلی در خنثی کردن حمله بدافراز اکستاکس نت به نیروگاه بوشهر یا حمله به سایت وزارت نفت نشان داد که حملات خرابکارانه رژیم صهیونیستی برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران کارا واقع نشد.
وی با تاکید بر لزوم آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای دفع حملات سایبری، یادآور شد: اینکه جمهوری اسلامی ایران باید آمادگی همیشگی برای مقابله با هرگونه اقدام خرابکارانه در حوزه سایبری از ناحیه رژیم صهیونیستی را داشته باشد واقعیتی است که باید مدنظر مسئولان قرار داشته باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس نهم، با تاکید بر توان متخصصان ایران در دفع حملات سایبری، تصریح کرد: این احتمال که رژیم صهیونیستی بتواند با حملات سایبری خسارت زیادی را به جمهوری اسلامی ایران تحمیل کند بسیار ضعیف است، زیرا متخصصان ما در حوزه سایبری با کار در حوزه‌های مختلف توانسته‌اند اقدامات پیشگیرانه موثری را برنامه‌ریزی کنند که همچنان ادامه دارد.
سبحانی‌نیا حملات سایبری رژیم صهیونیستی به شبکه اینترنتی شرکت نفت را در ادامه جنگ روانی که همیشه از ناحیه این رژیم ایران را تهدید کرده خواند وادامه داد: رژیم صهیونیستی با چنین حملاتی در تلاش است تا جمهوری اسلامی ایران را کشوری ضعیف و آسیب پذیر در برابر حملات سایبری رژیم صهیونیستی معرفی کند اما واقعیت آن است که خسارتی که این رژیم می‌بیند گاهی بیشتر از آن چیزی است که قصد دارند به ایران وارد کند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران توان مقابله با هرگونه حمله سایبری ضد مراکز حساس در حوزه‌های مختلف را دارد، یادآور شد: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه سایبری در حدی است که به هیچ وجه قابل مقایسه با کشورهای منطقه نیست، در واقع از آنجا که این نگاه در جمهوری اسلامی ایران وجود داشته که جنگ‌های آینده کشورها در حوزه سایبری خواهد بود، تلاش‌های موثری برای پیشرفت‌ در حوزه سایبری انجام شده است.
حمله گسترده و برنامه‌ریزی شده چند روز گذشته رژیم صهیونیستی به شبکه اینترنت و مخابراتی سکوهای نفت و گاز ایران در خلیج فارس با درایت و تلاش کارشناسان و متخصصان شرکت نفت فلات قاره به طور کامل مهار و خنثی‌سازی شد
کد مطلب: 9867
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *