۰
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۲

اعلام آمادگی چند مربی برای همکاری با گهر زاگرس

سرپرست تیم فوتبال گهر زاگرس گفت: با چند مربی برای هدایت تیم خود رایزنی کرده‌ایم که آنها آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.
اسماعیل حیدرپور که تیمش به دلیل مشکلات مالی دیدارهای خود را در کرج برگزار می‌کند، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: پس از اتفاقاتی که برای تیم ما در حوزه کادر فنی افتاد، با چند مربی تراز اول فوتبال کشور صحبت کردیم که آنها اعلام آمادگی دارند تا به گهر کمک کنند.

وی درباره احتمال بازگشت تارتار به این تیم گفت: مطالب تازه‌ای در این زمینه مطرح نشده است و همان حرف‌هایی بوده که در گذشته نیز بیان شده است.

سرپرست تیم فوتبال گهر زاگرس ادامه داد: ما از رفتن تارتار استقبال نکردیم و بارها نیز تلاش کردیم که وی برای کمک به گهر در دورود بماند، اما شرایط به صورت دیگری پیش رفت.

حیدرپور با تاکید بر اینکه مدیرت باشگاه گهر با وجود مشکلات نمی‌تواند تیم را بدون سرمربی رها کند، افزود: به همین دلیل با چند مربی وارد مذاکره شدیم که پیشرفت خوبی نیز داشته است.

وی ادامه داد: این افراد که نمی‌توانم فعلاً نام آنها را بیان کنم حاضر به همکاری با گهر بوده و علاقه دارند تیم ما را از این وضعیت رهایی دهند.

سرپرست تیم فوتبال گهر زاگرس تاکید کرد: در حال رایزنی و سنجیدن اوضاع هستیم تا بهترین تصمیم را برای پیشرفت تیم اتخاذ کنیم.

حیدرپور تصریح کرد: مشکلات زیادی داریم که مطمئن هستیم با همدلی بازیکنان و کادر فنی و همچنین حمایت هواداران برطرف خواهد شد.

وی افزود: در نخستین گام به زودی تکلیف هدایت گهر زاگرس و همچنین حمایت مالی اسپانسرها از این تیم مشخص می‌شود و امیدواریم با انجام این امور بتوانیم شرایط تیم را بهبود بخشیم.
کد مطلب: 9875
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *