۰
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

فتحی: قرار نیست فرهاد مجیدی بیاید

مدیرعامل باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد که هنوز هیچ برنامه‌ای برای حضور فرهاد مجیدی و مجتبی جباری در کادر فنی آبی‌پوشان وجود ندارد.
مدیرعامل باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد که هنوز هیچ برنامه‌ای برای حضور فرهاد مجیدی و مجتبی جباری در کادر فنی آبی‌پوشان وجود ندارد.
به گزارش ایسناT امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت بازیکنان ورودی و خروجی تیمش اظهار کرد: هنوز بازی آخر ما به اتمام نرسیده و پس از بازی با پدیده لیست ورودی و خروجی ما مشخص می‌شود.
وی درباره حضور فرهاد مجیدی در استقلال ادامه داد: بیش از ۱۰۰ بار گفته‌ام که در خصوص جذب دستیار، چه خارجی و چه داخلی بحثی نشده و باید با شفر صحبت کنیم. فرهاد مجیدی از بزرگان فوتبال ایران و استقلال است و از پیشکسوتان باشگاه است و خوشحال می‌شویم از او استفاده کنیم.
فتحی درباره مخالفت کمیته فنی با حضور مجتبی جباری روی نیمکت استقلال گفت: من از این موضوع بی‌اطلاعم و آن را تکذیب می‌کنم.
مدیرعامل استقلال درباره تغییرات احتمالی در نیم‌فصل گفت: باتوجه به نظر شفر نقاط ضعف را جبران خواهیم کرد و بازیکنانی که در حد بضاعتمان باشند را جذب می‌کنیم. بازیکنانی که در حد انتظار باشگاه نبودند با نظر سرمربی و تایید کمیته فنی کنار گذاشته می‌شوند.
او در خصوص مصاحبه ساناک مبنی بر این که شفر و مسئولان باشگاه استقلال باید بگویند که چرا او کنار گذاشته شده است، توضیح داد: من وقتی به استقلال آمدم، ساناک نبود و او را نه دیده‌ام و نه با او در این رابطه صحبت کرده‌ام. چندیدن بار با او مکاتبه کردیم که او تصریح کرد به خاطر بیماری و مشکلات خانوادگی نمی‌تواند به تیم اضافه شود.
فتحی درباره جانشین ساناک هم گفت: بعد از نیم‌فصل قرار شد که با شفر صحبت کنیم. با استوکس در دوبی مذاکره نکردیم و از ابتدا هم در لیست ما نبود. سفر من به دوبی شخصی بود و قرار نبود با بازیکنی صحبت کنم.
وی درباره وضعیت مالی استقلال گفت: الان اوضاع خوب است و مشکل خاصی ندارد. شرایط فعلی اقتصادی استقلال مانند سایر تیم‌هاست و به دنبال منابع مالی هستیم تا بتوانیم وضعیت تیم را بهبود ببخشیم.
کد مطلب: 99001
برچسب ها: فرهاد مجیدی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *