۰
دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۸

یک چهره دولتی در انتخابات شنای تهران!

روز سه شنبه ( فردا) مجمع انتخاباتی هیئت شنای استان تهران برگزار می شود . در لیست ثبت نامی نام چند چهره ی شناخته شده و چند نام ناآشنا دیده می شود. ظاهرا یکی از معاونین استاندار تهران (محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران )هم در این انتخابات شرکت می کند. همچنین نام سرپرست فعلی هیات که مدعی بود شرکت نمی کند در لیست ثبت نامی دیده می شود !
روز سه شنبه ( فردا) مجمع انتخاباتی هیئت شنای استان تهران برگزار می شود . در لیست ثبت نامی نام چند چهره ی شناخته شده و چند نام ناآشنا دیده می شود. ظاهرا یکی از معاونین استاندار تهران (محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران )هم در این انتخابات شرکت می کند. همچنین نام سرپرست فعلی هیات که مدعی بود شرکت نمی کند در لیست ثبت نامی دیده می شود ! این موضوع با انتقاد های فراوانی از سوی چهره های ورزشی روبرو شده است.
 یکی از کاندیداهای ریاست هیات شنای تهران در خصوص حضور افراد غیر ورزشی در انتخابات هیات های استانی گفته است : افراد سیاسی و غیر متخصص یا وامدار دیگران متاسفانه هیچ وقت نمی توانند به ورزش کشور کمک کنند .آنها با ظاهر و شعارهای گول زننده وارد می شوند و با سوء مدیریتشان اهالی شنا را ناامیدتر می کنند . این قبیل افراد نه  تنها با خود کمک مالی نمی آورند بلکه همین آب باریکه درآمدها را هم می برند !
وی افزود : یکی از مشکلات خود ما هستیم که بی تفاوتیم و می گذاریم این افراد وارد شوند و جولان بدهند . اگر افراد متخصص وارد این رویداد شوند و برنامه ارایه کنند حداقل تکلیف را بر رای دهندگان روشن کرده ایم .
این کاندیدای ریاست هیات شنای تهران ادامه داد : حالا آنها می دانند و خدایشان و وجدانشان .مگر همین افراد که به رئیس قبلی رای دادند الان پاسخگو هستند ؟!
وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت : یک سال دیگر از عمر بی ثبات و هرج و مرج در شنای تهران گذشت؛ امسال هم تغییر و تحولات ، بهانه ای شد برای گذشتن روزها به روزمرگی ! شنای تهران از حداقل برنامه هایی که در سایر هیات های ورزشی فعال دنبال می شود ، مثل رقابت های لیگ و ... جا ماند ! هیات تهران بدون برنامه ،بی هدف و ...  است .چه کسی خواهان این وضعیت برای شنای تهران است ؟ بارها گفته ایم اداره کل و فدراسیون ، هر دو در وضعیت فعلی شنای تهران نقش و سهم دارند و مقصرند . مسئولان اداره کل و فدراسیون ، هر دو کوتاهی کردند در حق شنای تهران .
این کاندیدای ریاست هیات شنای تهران  در پایان گفت : آقای معاون استاندار تهران با چه هدف و آشنائی با رشته شنا پا به این عرصه نهاده است؟ ای کاش بجای انتخابات، انتصاب ایشان اعلام می شد تا همگی از این مجمع انتخاباتی تشریفاتی آگاه می شدند. در ضمن آقای دکتر محسنی بندپی استاندار محترم تهران هم باید پاسخگو بوده و به معاون خود اجازه ورود ندهند .
لازم به ذکر است جدا از نکاتی که ذکر شد این پرسش بهرحال مطرح است چهره ای که در استانداری تهران اشتغال دارد چگونه می تواند در یک پست ورزشی نیز موثر باشد؟ در واقع هرچقدر هم این مدیر کارنامه قابل قبولی داشته باشد آیا زمان و فرصت کافی برای رسیدگی به امور شنا را دارد؟ ضمن آنکه در رزومه وی هیچ بخشی که موید ورزشی بودن او باشد وجود ندارد. لذا جای تامل دارد فردی که سررشته ای از ورزش و شنا ندارد با چه ترفندی قرار است سبب خیر در این رشته مهم شود؟
 
کد مطلب: 99727
برچسب ها: شنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *