۰
شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

ماجرای عموی سوباسا فاش شد

پویان فراستی
دور دور اصولگرایی نیست، این بزرگواران از هفتم اسفند ماه در هر انتخاباتی که شرکت کردند، شکست خوردند. ماجرا از انتخابات مجلس شروع شد حالا به انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری رسیده است.
دور دور اصولگرایی نیست، این بزرگواران از هفتم اسفند ماه در هر انتخاباتی که شرکت کردند، شکست خوردند. ماجرا از انتخابات مجلس شروع شد حالا به انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری رسیده است. حتی تعدادی از اصولگرایان در انتخابات مدیریت ساختمان محل سکونت خود هم شکست خورده اند به همین خاطر در حال حاضر از وضعیت روحی خوبی برخوردار نیستند و هر روز در سایت ها و روزنامه هایشان در افشانی می کنند و گلواژه های جدیدی بیرون می دهند، پس هیچ بعید نیست که تحلیل هایی از این دست در روزهای آینده از آن ها ببینیم:
«متاسفانه دولت دوازدهم کمر به شکستن تابوهای اخلاقی بسته است، در همین راستا روز گذشته محمد جواد ظریف هم به این کمپین بی حیایی پیوست و سفیر لک لک سفید در دنیا شد. دیگر کیست که نداند ماجرای لک لک سفید چیست؟ دولت می خواهد از چهره گوگولی و خندان ظریف استفاده کند و به بچه های یک تا دو سال القا کند که بچه ها را لک لک ها نمی آورند و ماجرا از جای دیگری آب می خورد! این در صورتی است که در دولت آقای احمدی نژاد ایشان تاکید بسیاری در فرهنگ بومی داشتند، معجزه هزاره سوم در سخنرانی به زیبایی به ماجرای لولو اشاره کردند یا حتی در جای دیگر با تاکید بر پاکیزگی اثرات ضد سوزش آب را نام بردند و گفتند که آب را باید جایی ریخت که می سوزد. با این حال دولت چهار درصدی حسن روحانی اصلا به بافت فرهنگی کشور دقت نمی کند و حتی کار را به جایی رسانده است که می خواهد داشته های قبلی را هم نابود کند، حتی خبر آمده است که دولت می خواهد با دو حرکت ایران را به قهقرا ببرد:
1.ماجرای عموی سوباسا را کلا فاش کند، با این اتفاق علاوه بر این که بچه های امروز خراب می شوند،تمام فانتزی های بچه های دیروز هم به هم می ریزد از همه مهمتر آن فردی که این همه زحمت کشید نقش عموی سوباسا را سانسور کند، تمام زحماتش به باد می رود.
2.اصرار بی جای دولت برای پخش زنده و بدون سانسور سخنرانی های رئیس جمهور؛ با این حال صدا و سیما در مقابل همچین خواسته ای وقیحانه ای مقاومت کرده و تا حد امکان سخنرانی های حسن روحانی را پخش نکرده است.
کد مطلب: 70683
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *