۰
جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۵
بهادري جهرمي ‌با تاييد سخنانش در زمان انتخابات درباره فيلتر نشدن اينستاگرام:

اينستاگرام اقدام تروريستي انجام داد، فيلتر شد!

به خود مي‌بالم که در يک کشور آزاد زندگي مي‌کنم
علي بهادري جهرمي‌سخنگوي دولت که هيچ سمت رسمي‌اجرايي ندارد اين روزها علاقه فراواني به حضور در دانشگاهها و در مقابل دانشجويان خشمگيني پيدا کرده که اتفاقا سخنگوي دولت را مرجع مناسبي براي پاسخگويي به سوالاتشان نمي‌دانند و اصولا او مخاطب سوالات دانشجويان نيست! اما مشخص نيست چرا همچنان به رفتن به دانشگاهها علاقه دارد!
اينستاگرام اقدام تروريستي انجام داد، فيلتر شد!
گروه سياسي: علي بهادري جهرمي‌سخنگوي دولت که هيچ سمت رسمي‌اجرايي ندارد اين روزها علاقه فراواني به حضور در دانشگاهها و در مقابل دانشجويان خشمگيني پيدا کرده که اتفاقا سخنگوي دولت را مرجع مناسبي براي پاسخگويي به سوالاتشان نمي‌دانند و اصولا او مخاطب سوالات دانشجويان نيست! اما مشخص نيست چرا همچنان به رفتن به دانشگاهها علاقه دارد!
به گزارش مردم سالاری آنلاین ،بهادري جهرمي‌ظهر روز 19 آبان، دو روز پس از سخنان پرحاشيه اش مبني بر اينکه دولت مثل آب خوردن مي‌توانست از گلوله جنگي استفاده کند اما نکرد، در نشستي پرالتهاب با دانشجويان دانشگاه فردوسي مشهد در دانشکده علوم اين دانشگاه در سخناني قابل تامل گفت: در حال حاضر تورم 60 درصدي سال 1400 به 40 درصد تغيير يافته است. البته که اين تورم بالاست اما نشان از اين دارد که اقتصاد در مسير درمان شدن قرار گرفته است. مسير درمان در حال طي شدن است اما تکميل نشده است. طي 10 سال گذشته ميزان رشد اقتصادي ما به واسطه تحريم‌ها و سوءمديريت‌ها به صفر رسيد. با اين حال در اين يک سال و 2 ماه گذشته ميزان رشد اقتصادي در حال نزديک شدن به پنج درصد است. بايد توجه داشت رشد اقتصادي يک ساله پنج درصدي جبران ميانگين رشد صفر درصدي 10 سال اخير را نمي‌کند.
بهادري جهرمي‌با بيان اين که همه اين‌ها باعث شد دشمن من و شماي ايراني ببيند شرايط در حال تغيير به نفع ما و به ضرر او است، گفت: اين در حالي بود که شرايط رسانه‌اي به نفع او و به ضرر ما در حال حرکت بود اما وقتي دشمن مشاهده کرد ما در مسير پيشرفت قرار گرفته‌ايم، سواحل را آزاد مي‌کنيم، شفافيت ايجاد کرده‌ايم، قلک شرکت‌هاي دولتي و حساب‌هاي‌شان را روي سايت‌ها مي‌گذاريم، فهميده و مي‌داند اگر اين مسير ادامه پيدا کند، دردهاي موجود باقي نخواهد ماند.
وي در واکنش به برخي سوالات دانشجويان عنوان کرد: من مي‌پذيرم که بسياري از مواردي که گفته شد، اگر در آن سخن خوب و صحيحي است، همه بايد سخن صحيح را بپذيريم نه براي خوشامد يکي بپذيريم و براي ديگري حقانيت سخني را رد کنيم. اينکه يک دانشجو براي سخن گفتن در اين جايگاه ترسي ندارد، از اين ترس نداشتن او به خود مي‌بالم چون در يک کشور آزاد زندگي مي‌کنم که در آن يک دانشجو بدون ترس آزادانه هر چه در دل دارد، مي‌گويد و مي‌شنود. اگر امروز نيروي انتظامي‌ما را با خودرو زير مي‌گيرند يا اگر جوان 21 ساله ما را وحشيانه تکه‌تکه مي‌کنند، باز هم ترسي ندارند زيرا ذات ايران و ايراني شجاع و حق‌طلب است و براي حق و عدالت مي‌جنگد.
بهادري جهرمي‌با بيان اينکه بايد همه اين‌ها را به يک چشم ديد، گفت: هم آن جوان 21 ساله مايه افتخار ماست و هم آن جواني که با رعايت اخلاق به سمت گفت‌وگو مي‌آيد و مطالباتش را مطرح مي‌کند.
وي در خصوص فيلترينگ اينستاگرام و برخي شبکه‌هاي اجتماعي نيز گفت: در ايام انتخابات من در مقطعي گفتم آقاي رئيسي و دولتش نگاهي به فيلترينگ اينستاگرام ندارد ولي در اين مدت شکايات زيادي از کلاهبرداري‌ها در اينستاگرام شده بود. نهادهاي امنيتي ذي‌صلاح در مقطع موقتي کنوني به دليل اقدامات تروريستي، اينستاگرام را فيلتر کرده‌اند. اينستاگرام اقدام تروريستي انجام داد و مراجع امنيتي متناسب با آن جرم براي حفاظت از حقوق مردم مجبور بودند اين اقدام موقتي را انجام دهند.
اين درحاليست که اينستاگرام پس از درگذشت مهسا اميني و پيش از گسترش يافتن اعتراضات خياباني فيلتر شد!
سخنگوي دولت ادامه داد: در دانشگاه قم خانمي‌آمد به من برگه‌اي داد و گفت تضمين دهيد فردا مرا در گوني نبرند؛ من هم امضا کردم. الحمدالله آن روز همه دانشجوها صحيح و سالم از سالن بيرون رفتند اما بعد از آن مشاهده شد عده‌اي که خودشان را ميان دانشجويان مخفي کرده بودند، به يک خبرنگار بي‌گناه حمله کردند و به گونه‌اي او را زدند که تشنج کرد؛ همان کساني که مدعي بودند مي‌ترسيم امان‌نامه بدهيد. خواهش مي‌کنم به هم امان‌نامه دهيم تا سخن بگوييم.
بهادري جهرمي‌در واکنش به سر دادن شعار مرگ بر ديکتاتور از سوي تعدادي از دانشجويان نيز تصريح کرد: ديکتاتور کسي است که در سه روز 3000 ژاپني را در هيروشيما کشته باشد؛ ديکتاتور کسي است که 900 هزار نفر را در منطقه به قتل رسانده باشد؛ ديکتاتور کسي است که با ايجاد داعش 6 ميليون خانواده را در سوريه آواره کرد؛ ديکتاتور کسي است که بيش از 17 ميليون يمني را در معرض خطر قرار داده است.
 
کد مطلب: 180264
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *