۰
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۸

محبوب ترین مقاصد سفر ایرانیان : دبی و ترکیه

اگر قصد دارید تابستان امسال به یک سفر خارجی بروید، لازم است از همین حالا مقصد خود را انتخاب کنید. محبوب ترین مقاصد در میان ایرانی ها، دبی و ترکیه هستند.
محبوب ترین مقاصد سفر ایرانیان : دبی و ترکیه
اگر قصد دارید تابستان امسال به یک سفر خارجی بروید، لازم است از همین حالا مقصد خود را انتخاب کنید. محبوب ترین مقاصد در میان ایرانی ها، دبی و ترکیه هستند. افراد بسیاری از حالا به دنبال رزرو بلیت و هتل مناسب برای سفر به دبی یا ترکیه هستند و آژانس های هواپیمایی مختلفی تورهای امارات و ترکیه را ارائه می کنند و متقاضیان بسیاری هم برای این تورها وجود دارد. یکی از دفاتر مسافرتی فعال در این زمینه سلام پرواز است که از مدت ها پیش، پکیج های متنوعی را برای سفرهای تابستانه به دبی ارائه کرده است. امروز قصد داریم بررسی کنیم که چگونه و از طریق کدام سایت می توان بهترین آفر را در این زمینه پیدا کرد و بهترین روش برای خرید تور چیست.
چرا بهتر است با تور به دبی سفر کنیم؟
 روش های مختلفی برای سفر وجود دارد و هر کسی می تواند با روشی که خود می پسندد راهی سفر شود. برخی ترجیح می دهند به ماجراجویی بپردازند. کوله سفر این گونه افراد همیشه آماده است! در هر فرصتی که گیر می آورند به دل جاده می زنند و سعی می کنند محیط های تازه را کشف کنند. در مقابل بعضی دیگر دوست دارند همه چیز را از قبل هماهنگ کنند و وقتی به مقصد می رسند همه چیز برای شان آماده باشد. آن ها می خواهند هتل و پرواز از مدت ها قبل رزرو شده باشد و هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند. برای این گونه افراد سفر با تور دبی بهترین گزینه است.

همچنین برای اوقاتی مثل تابستان که پیک مسافرت محسوب می شود و متقاضیان بسیاری برای هتل و بلیت شهر و کشورها مختلف وجود دارد، سفر با تور انتخاب بهتری است. اگر می خواهید درگیر شلوغی های عید  و تعطیلات خرداد نشوید، صندلی تان در بهترین پروازها رزرو شده باشد و اتاقی در بهترین هتل ها در انتظارتان باشد، بهتر است کار را به حرفه ای ها بسپارید. آژانس های مسافرتی با تجربه و معتبر که تعاملات بسیاری با شرکت های هواپیمایی مختلف و کارگزاران هتل ها در شهرها و کشورهای دیگر دارند و می توانند بهترین آفر ها را بخصوص در مقصد ترکیه و تور آنتالیا را در اختیارتان بگذارند.
 
چگونه بهترین تور تابستانی را انتخاب کنیم؟
بعد از این که مقصد و آژانس مسافرتی مورد نظرتان را انتخاب کردید، نوبت به بررسی پکیج ها می رسد. بسته به مقصدی که در نظر دارید، تنوع پکیج ها زیاد و کم می شود. در مورد شهری مثل دبی، این تنوع بسیار بالا است. ایرلاین های ایرانی مثل ماهان و ایرتور و قشم ایر در این مسیر فعال هستند و البته با هواپیمایی امارات نیز می توانید سفر کنید. انتخاب از میان این ایرلاین ها، تاثیر زیادی روی قیمت تمام شده تور خواهد داشت. پیشنهاد ما با توجه به تمام جوانب پرواز ایرتور به دبی است.
از این گذشته، هتل های دبی نیز تنوع بالایی دارند و بر همین اساس، گزینه هایی که در پکیج ها ارائه می شوند نیز متنوع هستند. هر چه درجه کیفی هتل بالاتر باشد، قیمت ها نیز بیشتر خواهند شد. البته تنوع قیمت در میان هتل های هم رده نیز دیده می شود. مثلا ممکن است هتل هایی را ببینید که هر دو 5 ستاره هستند اما هزینه اقامت در یکی از آن ها بیشتر از دیگری است. معمولا دلیل این مسئله لوکس تر بودن و نوساز تر بودن هتل است و البته خدمات ویژه ای که در آن ارائه می شود.


در هر صورت، با انتخاب از میان هتل ها، می توانید بودجه خود را مدیریت کنید. یک نکته مهم را نیز در نظر داشته باشید: کیفیت هتل های هم رده در شهرهای مختلف کاملا متفاوت است. برای مثال هتل سه ستاره ای که در دبی قرار داشته باشد به وضوح کیفیت بالاتری از هتل های سه ستاره تور استانبول خواهد داشت! بنابراین در سفر به دبی نگران انتخاب هتل های میان رده نباشید و خاطرتان جمع باشد که خدمات خوبی را دریافت خواهید کرد.
سخن آخر
در نهایت و به عنوان جمع بندی می توان گفت، سفر با تور و استفاده از خدمات موسسات گردشگری، بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند بدون دغدغه سفر بروند و از بابت تهیه بلیط و رزرو هتل، نگرانی نداشته باشند. کافی است به salamparvaz.com مراجعه کنید و پکیج های مختلف را ببینید. در میان این آفرهای متنوع حتما گزینه ای را پیدا خواهید کرد که با بودجه و سلیقه تان تناسب داشته باشد. پس از این کار کافی است با کارشناسان مربوطه با شماره های 22221500 و 22224444 تماس بگیرید ، آن ها اقدامات ضروری بعدی را برایتان توضیح خواهند داد.  
کد مطلب: 196228
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *