۱
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۳
کلیپ های خالی از محتوا برای کسب فالوئر

این مرد چگونه شهرت جهانی پیدا کرد؟

شهرت اخیرا معنای تازه ای پیدا کرده است و اگر کسی شهرت داشته باشد الزاما هنرمند یا فرهیخته نیست. این روزها شهرت به سادگی به دست می آید اما دوام آن مشخص نیست.
این مرد چگونه شهرت جهانی پیدا کرد؟
شهرت اخیرا معنای تازه ای پیدا کرده است و اگر کسی شهرت داشته باشد الزاما هنرمند یا فرهیخته نیست. این روزها شهرت به سادگی به دست می آید اما دوام آن مشخص نیست.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، سلبریتی های این روزهای ایران پسران و دختران جوانی هستند که با ساختن کلیپ های به اصطلاح کمدی سعی می کنند برای خود فالور دست و پا کنند. کلیپ هایی که عمدتا خالی از محتوی است و صرفا برای چند ثانیه کاربران را می خنداند ولی همین چند ثانیه لبخند برای سازندگان کلیپ پول و شهرت به دنبال دارد اما ماجرا اینجاست که این مساله تنها مختص به کشور ما نیست. اخیرا مرد میانسالی که به نظر می رسد اصالتا اهل آسیای شرقی باشد با یک خودکار و سیب برای خودش شهرت جهانی دست و پا کرده است. این فرد با تکرار چند حرف کاملا نا مربوط به هم و سپس اتصال این کلمات به یکدیگر، کلیپی را تهیه کرده است که تبدیل به یکی از پربازدید ترین تصاویر هفته گذشته در شبکه های اجتماعی شده است. این فرد در تصاویر ضبط شده از خود، رقص خاصی را هم انجام می‌دهد که مورد توجه کاربران گرفته است. نکته جالب این اتفاق، جهانی شدن این مرد است. افراد مختلف در سراسر دنیا با اجرای داب اسمش های این کلیپ به مشهور شدن هرچه بیشتر این فرد کمک کرده اند.
در همین رابطه «محمد علی الستی» جامعه شناس به «برنا» می گوید: گاهی ممکن است این تصاویر نقد اجتماعی نداشته و یک سری کارهای نا مربوط و کلمات بی معنی در آنها استفاده شود اما بازهم این حرکات مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. دلیل این توجه، شادی لحظه‌ای است که در مخاطب ایجاد می‌شود. انسان ها در طول روز به دلیل مشکلات مختلف از جمله استرس و خستگی روزمره ناشی از محل کار خود نیاز به شادابی، نشاط و شادی دارند و این افراد با ساختن چنین تصاویری که لبخند لحظه‌ای و نشاط آنی را برای مخاطب فراهم می‌کند، با استقبال کاربران مواجه می‌شود. این شادی می‌تواند به دلیل موسیقی باشد که در آن تصاویر از آن استفاده شده یا جمله های بی ربطی باشد که به کار می‌رود.
کد مطلب: 61576
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *