۰
دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۶

هکرها بزرگترین ترافیک مسکو را رقم زدند

​​​​​​​ هکرها طی حرکتی که شاید مضحک باشد، بزرگ ترین ترافیک مسکو را به وجود آورده‌اند. ظاهراً گروه انانیموس پشت این شیطنت در پایتخت روسیه بوده است.
هکرها بزرگترین ترافیک مسکو را رقم زدند
گجت نیوز نوشت:
ویدیویی که تاکسی‌ها را در تکاپو برای رسیدن به مقصد مشترکشان نشان می‌دهد، اخیراً در توییتر و ردیت بین کاربران دست به دست شده است. مسکو به ترافیک سنگین خود شهرت دارد و حتی سال گذشته در جایگاه دوم پرازدحام‌ترین شهرهای دنیا قرار گرفت ولی این حادثه‌ای که هکرها رقم زده‌اند ربطی به الگوهای ترافیک همیشگی پایتخت روسیه ندارد.
«پولینا پستووا» (Polina Pestova)، سخن‌گوی یاندکس طی بیانیه‌ای به وب‌سایت The Verge درباره حمله هکرها برای ایجاد بزرگ ترین ترافیک مسکو چنین گفته است:
صبح روز ۱ سپتامبر یاندکس تاکسی با تلاش مهاجمان برای ایجاد اختلال در خدمات مواجه شد – چند ده راننده درخواست‌های فراوان برای منطقه فیلی دریافت کردند.
یاندکس تاکسی که تحت مالکیت غول اینترنت روسیه یاندکس قرار دارد، ذکر کرده است که ترافیک مذکور کمتر از یک ساعت طول کشید و الگوریتم خود برای تشخیص این نوع حملات و همچنین جلوگیری از آن‌ها بهبود پیدا کرده است تا در آینده دوباره چنین حادثه‌ای رخ ندهد. یاندکس هنوز اعلام نکرده که چه کسی پشت این حمله بوده اما گروه هکری انانیموس مسئولیت آن را بر عهده گرفته است.

دانلود ویدیو
کد مطلب: 173732
برچسب ها: هکرها مسکو روسیه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *