۰
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۰

توزيع كاغذ ارزان براي روزنامه هاي سراسري

معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از توزيع كاغذ ارزان زير قيمت بازار براي روزنامه‌‌ها از شنبه آينده خبر داد.
محمد جعفر محمدزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اين خبر اظهار كرد: به‌منظور تامين بخشي از نيازهاي روزنامه‌هاي سراسري كشور و نيز تنظيم بازار و قيمت كاغذ روزنامه تصميم به توزيع كاغذ زير قيمت بازار براي روزنامه ها گرفته‌ايم.

وي گفت:‌ مديران مسوول روزنامه‌هاي سراسري مي‌توانند از روز شنبه با مراجعه حضوري به موسسه نشرآوران حواله كاغذ را دريافت كنند.

محمدزاده با بيان اين‌كه اين كاغذها توليد داخل هستند، تصريح كرد: طبق شرح وظايف و روال گذشته وزارت ارشاد، معاونت مطبوعاتي وظيفه توزيع كاغذ مطبوعاتي را بر عهده ندارد، اما تصميم گرفته شده به منظور تسهيل فعاليت مطبوعاتي همكاران رسانه‌اي و چاره انديشي براي ياري رساندن به مطبوعات كه وظيفه خطيري در فضاي فرهنگي كشور به عهده دارند اين اقدام انجام شود.

وي افزود: به هر روي اهالي مطبوعات شرايط دشواري را به لحاظ اقتصادي تحمل مي كنند و اميدواريم اين اقدام بتواند براي حل بخشي از مشكلات موثر باشد.

معاون مطبوعاتي وزير ارشاد قيمت كاغذ تهيه شده را پايين‌تر از بهاي كنوني بازار دانست و گفت: مقاديري كاغذ روزنامه تهيه شده كه از اين طريق در بين روزنامه‌هاي سراسري توزيع خواهد شد.

پيش از اين با پيگيري‌هاي معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد و مصوبه دولت، تعرفه واردات كاغذ صفر شده بود.
کد مطلب: 10037
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *