۰
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۷

با رهنمود رهبری آرامش به بازار ارز بازگشت

محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، آرامش به بازار ارز بازگشت و تغییر بزرگی در آن به وجود آمد.
محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، آرامش به بازار ارز بازگشت و تغییر بزرگی در آن به وجود آمد.
به گزارش ايرنا، صفارهرندی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) باقرآباد قرچک افزود: مفسدان اقتصادی با هدف ضربه زدن به نظام، بازار ارز را در اختیار قرار گرفتند و به حدی از توان و قدرت برخوردار شدند که شاید کسی توان مقابله با آنان را نداشت ولی با رهنمودهای رهبری آرامش به آن بازگشت. 
وی بیان کرد: این واقعیتی است که دشمن توان مقابله و مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی با توسل به جنگ سخت را ندارد از این رو تلاش دارد با فتنه انگیزی و مداخله در امور کشور، انقلاب را با چالش جدی مواجه کند. 
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت نهم تصریح کرد: کسانی که از آنان به عنوان سران فتنه یاد می شود در حدی نیستند که بخواهند برای نظام مشکل ایجاد کنند، سران اصلی فتنه در خارج نظام و کشور قرار دارند. 
صفارهرندی گفت: رفتار قبیحانه فتنه گران در سال 88 باعث شد دشمنان قسم خورده نظام از آنان حمایت کنند، حمایتی که پس از انتخابات رنگ و بوی قوی تری به خود گرفت تا شاید ارکان نظام متزلزل شود. 
به گفته وی، امروز با گذشت 10 سال از فتنه 88 نظام با جلوه های عریان تری از حضور منافقانی که تا آن روز خود را پشت شعارهای انقلابی مخفی کرده بودند مواجه است. 
صفارهرندی تصریح کرد: در آن روزها کسانی شعار ضدیت با امام(ره) و ولایت را سر دادند و به رفتارهار هنجارشکنانه ای نظیر روزه خواری دست زدند که در گذشته در پی پیاده کردن اسلام ناب محمدی بودند. 
وی گفت: آلودگی‌ که در فتنه 88 در سطح جامعه به وجود آمد با حضور مردم در حماسه نهم دیماه پاک شد. 
صفارهرندی افزود: جریان فتنه تلاش کرد جای جلاد و مظلوم را تغییر دهد در صورتی که در کارنامه این جریان نفاق، ترور بیش از 17 هزارانسان بی گناه به چشم می خورد. 
وی تاکید کرد: تمامی کسانی که تصور می کنند تاریخ مصرف جمهوری اسلامی بعد از 40 سال به اتمام رسیده است و مردم چهل سالگی انقلاب را نمی بینند باید بنشینند و اقتدار و عزت ایران اسلامی را پس از چهل سالگی ببینند. 
 
کد مطلب: 100586
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *