; ?>; ?> نقش صهیونیستها در کشتار مردم روهینگیا - مردم سالاری آنلاين
۰
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۰

نقش صهیونیستها در کشتار مردم روهینگیا

پایگاه تحلیلی خبری المانیتور روز چهارشنبه در گزارشی نوشت، رژیم صهیونیستی با ادامه فروش تسلیحات به ارتش میانمار در کشتار مردم مسلمان این کشور شریک است.
پایگاه تحلیلی خبری المانیتور روز چهارشنبه در گزارشی نوشت، رژیم صهیونیستی با ادامه فروش تسلیحات به ارتش میانمار در کشتار مردم مسلمان این کشور شریک است.
به گزارش ایرنا،این پایگاه آمریکایی در ادامه گزارش خود می افزاید، با توجه به شواهد کافی در خصوص کشتار بی رحمانه مسلمانان روهینگیا همچنان اسرائیل به فروش تسلیحات به میانمار ادامه می دهد.
به رغم هشدار و محکومیت مکرر بازرسان سازمان ملل در خصوص کشتار مسلمانان روهینگیا،میانمار همچنان به جنایات خود ادامه می دهد.
به گزارش سازمان ملل، براثر رفتارهای خشونت آمیز نظامیان میانماری با مسلمانان روهینگیا تاکنون حدود یک میلیون نفر از مسلمانان این کشور به کشورهای دیگر فرار کرده اند.
در حالی که کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی ارسال سلاح به میانمار را متوقف کرده‌اند، رژیم صهیونیستی همچنان با فروش تسلیحات قرار دادن اطلاعات در کشتار مسلمانان این کشور سهیم است.
پیش از این نیز روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» با اشاره به سفر «میشل بن باروخ» رئیس شعبه صادرات امنیتی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به میانمار نوشت: طی این سفر، مسئولان شورای نظامی این کشور به خرید قایق‌های جنگی از اسرائیل اذعان کردند.
در همین حال؛ یکی از مسئولان شورای نظامی میانمار هم با سفر به سرزمین‌های اشغالی فلسطین با رئیس رژیم صهیونیستی و رئیس ستاد ارتش این رژیم دیدار و گفت‌وگو کرد.
دولت میانمار مسلمانان روهینگیایی را مهاجران غیرقانونی می‌داند و هیچ حق شهروندی برای آنها قائل نیست.
تشدید سرکوب مسلمانان در میانمار تاکنون هزاران کشته بر جا گذاشته و دهها هزار نفر را نیز به ترک خانه‌هایشان مجبور کرده است.
کد مطلب: 102533
برچسب ها: رژیم صهیونیستی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *