۰
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۲

نتایج پرسپولیس بیرون از خانه نگراني دارد

مربی اسبق پرسپولیس گفت: کسب نتایج ضعیف در بازی های بیرون از خانه برای پرسپولیس مشکل ساز شده و ادامه این وضعیت نگران کننده خواهد بود.
مربی اسبق پرسپولیس گفت: کسب نتایج ضعیف در بازی های بیرون از خانه برای پرسپولیس مشکل ساز شده و ادامه این وضعیت نگران کننده خواهد بود.
به گزارش ايرنا،ناصر ابراهیمی» با اشاره به تساوی پرسپولیس در مقابل نساجی قائمشهر اظهار داشت: چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و شرایط جوی که با بارندگی شدیدی همراه بود در عدم نتیجه گیری پرسپولیس تاثیر گذار بود ضمن این برانکو ایوانکوییچ بر ای بازی مقابل السد قطر در چهار چوپ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به تعدادی از بازیکنان ثابت خود استراحت داد .
وی افزود: پرسپولس در مجموعه از حریف خود بهتر فوتبال بازی کرد و موقعیت های خوبی برای گل به دست آورد اما به جز یک بار نتوانست از آنها استفاده کند و در نهایت با تساوی به کار خود پایان داد تا با 1 امیتاز همچنان صدر جدول را در اختیار داشته باشد.
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: حضور مهدی ترابی در ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم تاثیر مثبتی در روند این تیم داشت و او توانست به خوبی در فاز هجومی به قرمزپوشان کمک کند. در گلی که سروش رفیعی به ثمر رساند نیز نقش این بازیکن ملی پوش غیر قابل انکار است.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: بزرگ ترین نگرانی برای پرسپولیس عدم کسب نتایج عالی و یا همان پیروزی در مسابقات بیرون از خانه است که ادامه این روند می تواند آنها را در کسب سومین قهرمانی متوالی با مشکل روبه رو کند. 
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران افزود: پرسپولیس در بازی با پاختاکور ازبکستان نتوانست همان تیم کوبنده و موفق فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا باشد و در ورزشگاه آزادی به تساوی رسید تا دو امیتاز حساس و مهم را از دست بدهد اما هنوز فرصت برای این تیم زیاد است و می تواند جبران کند.
ابراهیمی در پایان گفت: بازی با السد قطر برای پرسپولیس از اهمیت زیادی برخوردار است. السد برای انتقام از ناکامی برابر پرسپولیس در فصل گذشته انگیزه های زیادی خواهد داشت اما برانکو باید تیمش را طوری به زمین بفرستد که نه تنها اجازه خودنمایی را به این تیم قطری ندهد بلکه با استفاده از شرایط بازی به هدف خود رسیده و با دست پر به ایران بازگردد.
کد مطلب: 104242
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *