۰
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۶
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی خبر داد:

اعلام وصول سئوال از رئیس جمهور

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت:‌ فردا در صحن علنی مجلس طرح سئوال از رئیس جمهور توسط هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول می‌شود.
 منصور حقیقت‌پور اظهار داشت: تاکنون ۱۰۲ نفر از نمایندگان مجلس نهم طرح سئوال از رئیس جمهور را امضا کردند و رئیس جمهور موظف است در فرصت ۱۵ روزه برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگان در مجلس حاضر شود.

وی به احمدی‌نژاد توصیه کرد قبل از ورود به مجلس و حضور در جلسه برای پاسخگویی به سئوال نمایندگان آیین‌نامه جدید را به دقت مطالعه کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این بار به مانند دفعه قبل نخواهد بود که رئیس جمهور هر چه دلش می‌خواهد بگوید و شان مجلس و نمایندگان را پایین بیاورد.

حقیقت‌‌پور یادآور شد: بر اساس آیین‌نامه جدید رئیس جمهور موظف است به سخنان موافقان و مخالفان گوش فرا داده و بر اساس زمان‌بندی به سئوالات پاسخ دهد سپس در این زمینه رای‌گیری خواهد شد.

وی گفت: در این جلسه کارت قرمز و زرد برای صحبت‌های رئیس جمهور طراحی شده است که امیدواریم احمدی‌نژاد با علم و آگاهی بیشتر در مجلس حاضر شده و به سئوالات پاسخ دهد.

این نماینده مجلس در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل در پاسخ به این سئوال که آیا این دعوت استیضاح را نیز به دنبال خواهد داشت، اظهار داشت: مجلس بعد از پاسخ دادن رئیس جمهور به سئوالات مطرح شده در مورد استیضاح رئیس جمهور تصمیم‌گیری خواهد کرد.
کد مطلب: 10467
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *