۰
دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۱

فعلاً شرایط در خوزستان تحت کنترل است

استاندار خوزستان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده جهت کنترل سیلاب احتمالی، گفت: فعلاً شرایط در خوزستان تحت کنترل است و مشکل خاصی وجود ندارد.
استاندار خوزستان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده جهت کنترل سیلاب احتمالی، گفت: فعلاً شرایط در خوزستان تحت کنترل است و مشکل خاصی وجود ندارد.
غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز بارندگی‌ها از روز گذشته اظهار کرد: روز گذشته در حسینیه اندیمشک ۴۳ میلی‌متر بارندگی، در اندیمشک ۳۴ میلی‌متر و در برخی مناطق دیگر به همین منوال بارندگی ثبت شده است.
وی تصریح کرد: با تشکیل جلسات متعدد طی چند روز گذشته شرایط لازم در حال فراهم شدن است و مساله مدیریت شده است. همچنین با توجه به آوردها در حوضه‌های کرخه، کارون و دز مدیریت به روز در حال انجام است.
استاندار خوزستان گفت: در کرخه فیوز پلاک جدیدی ایجاد شده و در حال احداث آن هستیم تا امکان افزایش خروج آب از کرخه بدون وارد آمدن آسیب به روستاها و شهرهاایجاد شود. همچنین در حوضه کارون، دز و مارون با تخلیه آب ظرفیت خوبی پشت سدها ایجاد کرده‌ایم.
شریعتی تصریح کرد: سعی شده مدیریت انعطاف‌پذیری اعمال کنیم تا بدون وارد کردن آسیب به کشتزارها و محل سکونت مردم، شرایط مدیریت شود.
استاندار خوزستان ادامه داد: فعلاً شرایط در خوزستان تحت کنترل است و مشکل خاصی وجود ندارد و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
شریعتی بیان کرد: مدارس و اماکن ورزشی نیز برای اسکان مهمانان نوروزی پیش‌بینی شده است تا هنگام بارندگی مشکلی برای آنها پیش نیاید.
وی عنوان کرد: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی امروز در خوزستان وزش باد شدید و رعد و برق خواهیم داشت که در این زمینه نیز تمهیداتی اندیشیده شده است و به بنادر اعلام شده که شرایط لازم را مهیا کنند. همچنین اکنون مدیریت بحران خوزستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در مناطق پایین‌دست هستند تا اقدامات مورد نیاز را انجام دهند و شرایط احتمالی که ممکن است پیش بیاید مدیریت شود.
کد مطلب: 105105
برچسب ها: خوزستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *