۰
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۸

تاکید بر حفظ خانه پدری صادق هدایت

احمد مسجد جامعی بر لزوم حفط و احیا خانه پدری صادق هدایت تاکید کرد.
احمد مسجد جامعی بر لزوم حفط و احیا خانه پدری صادق هدایت تاکید کرد.
به‌ گزارش ‌ایسنا، عضو شورای شهر تهران امروز در نشست خبری کمیسیون فرهنگی  شورای اسلامی شهر تهران  در خصوص حفظ خانه پدری صادق هدایت، گفت‌: این خانه بر عکس خانه "فروغ" که چیزی از آن باقی نمانده بود، به صورت کامل باقی‌ مانده است و همان خانه پدری هدایت است. آثار خود هدایت نیز در موزه رضا عباسی موجود است و حفظ این خانه با توجه به تاریخی بودن بنا از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی همچنین در خصوص نبود شهر بازی با استانداردهای روز در شهر تهران، اضافه کرد: رویکرد ما امروز باید کاهش هزینه‌ها باشد. ما هیچ برآورد هزینه ای برای فردی که می‌خواهد از تفریحی استفاده کند، نداریم و این موارد مشخص نیست و به صورت مبهم در مورد آن اظهار نظر می‌شود. قطعا نشاط شهری با ثمر بخش بودن اقدامات میسر است. رویکرد مشارکت جویانه در حل مسائل را باید افزایش دهیم. بی تردید دوره کارهای نرم افزاری ، مشارکتی و بهره‌وری بیشتر فرا رسیده است.
این عضو کمیسیون فرهنگی  شورای اسلامی شهر تهران  ادامه‌ داد: مجموعه عملکرد دستگاه‌های مختلف در مجموعه شهرداری تهران در حوزه جلوگیری از سیل در تهران قابل دفاع است. ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که در سیل قبلی مسیر "کن" پنج نفر از افراد شناخته شده در این محدوده جان خود را از دست دادند. ما باید برای ظرفیت‌های جدید با توجه به شرایط اقلیمی جدیدی که ایجاد شده است چاره اندیشی کنیم. اگر تهران باید  برای مقابله با تغییرات اقلیمی آماده شود نیاز به آموزش‌های شهروندی و همچنین افزایش مشارکت‌های شهروندی هستیم.
کد مطلب: 105745
برچسب ها: صادق هدایت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *