۰
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۶

توقیف سیم کارت دانش آموزی در خراسان

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از توقیف ۱۴۰ هزار سیم کارت در آموزش و پرورش استان خبر داد.
مهر:حمیدرضا وردی صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته اولیا و مربیان، از توزیع سیمکارت در مدارس استان انتقاد کرد و اظهارداشت: ۱۴۰ هزار سیمکارت تحویل شده به آموزش و پرورش استان توقیف شد.

وی با تاکید بر اینکه توزیع سیمکارت در مدارس استان ممنوع است، افزود: توزیع سیم کارت باید از سوی والدین حساس سازی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه این تعداد سیم کارت برای آموزش و پرورش استان ارسال شده است، افزود: به دلیل مشکلات پیش بینی شده برای دانش آموزان این سیمکارت ها توقیف و توزیع آن از طریق مدارس ممنوع است.

وی عنوان کرد: به دلیل عدم استقبال آموزش و پرورش از توزیع سیمکارت در مدارس استان این سیم کارت ها از طریق دفاتر پستی سطح استان توزیع شده است.

وردی از توزیع این سیم کارت ها انتقاد کرد و گفت: دانش آموزان باید نسبت به علوم روز آگاهی های بیشتری پیدا کنند و استفاده موبایل نباید منجر به عاملی برای افت تحصیل دانش آموزان شود.

وی با اشاره به اینکه خانوادها امروز از سوی دشمنان مورد هدف قرار گرفته است، افزود: امروز مظاهر جهانی شدن به خانواده ها ورود پیدا کرده و باید فرهنگ استفاده از این تکنولوژی باید در بین خانوادها تبیین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه استفاده از اینترنت، فضای مجازی، کلمپیوتر رسانه نرم افزار و.. نسل جوان را به دهکده جهانی متصل می کند، یادآور شد: استفاده صحیح از این تکنولوژی و آشنایی دانش آموزان با اهداف دشمنان باید تبیین و شفاف سازی شود.
کد مطلب: 10724
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *