۰
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۶

آغاز دومین جلسه متهمان پرونده شرکت پدیده

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده موسوم به شرکت «پدیده» آغاز شد.
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده موسوم به شرکت «پدیده» آغاز شد.
به گزارش ايلنا، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده موسوم به شرکت «پدیده» صبح امروز در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی منصوری در مشهد آغاز شد.
پس از اعلام رسمیت دادگاه توسط قاضی منصوری و ارائه تذکرات لازم قانونی توسط وی، رییس دادگاه از نماینده ستاد تدبیر مستقر در استانداری خراسان رضوی، نماینده سازمان امور اراضی کشور و سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی خواست تا به بیان مطالب خود بپردازند.
عدم رعایت الزامات قانونی، عدم توجه به تذکرات قانونی صادر شده از سوی سازمان‌های مسئول، عدم دریافت کلیه مجوز‌های لازم قانونی، عدم رعایت حقوق سهامداران، تبلیغات گسترده و اغواگرانه که منجر به بروز مشکلات متعدد برای شهروندان و سهامداران شده، عدم تمکین در برابر تعهدات داده شده، ارائه دلایل غیر واقعی و واهی برای توجیه اقدامات خلاف قانون، تغییر گسترده کاربری اراضی، عدم رعایت حقوق بیت المال و... از جمله مواردی است که توسط نمایندگان ستاد تدبیر استانداری خراسان رضوی، سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و سازمان امور اراضی کشور به عنوان بخشی از تخلفات متهمان پرونده شرکت پدیده شاندیز در صحن علنی دادگاه مطرح شد.
براساس این گزارش، روز گذشته اولین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده موسوم به شرکت پدیده برگزار شد؛ در اولین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده موسوم به شرکت پدیده قاضی منصوری به روند رسیدگی به تخلفات متهمان این پرونده اشاره کرد و گفت: پرونده در حال حاضر دارای ۲۲ متهم و بیش از ۱۰۰ جلد بوده و پیگیری‌های قانونی در خصوص تخلفات احتمالی برخی مسئولان که در انجام وظایف خود قصور داشته‌اند مفتوح است و از دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی می‌خواهیم که در راستای احقاق حقوق عامه تمامی اقدامات لازم را به انجام برسانند.
 
کد مطلب: 107624
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *