۰
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۸

تامین سوخت بزرگ‌ترین نیروگاه ایران

مدیر جدید شرکت نفت منطقه ساری تامین مناسب سوخت نیروگاه نکا را جزو برنامه‌های جدی این سازمان برشمرد.
محمدمهدی قرایی عصر امروز در مراسم معارفه‌اش به عنوان مدیر جدید شرکت ملی نفت منطقه ساری با اعلام اینکه برای دومین‌ بار در شرکت ملی نفت منطقه ساری مشغول خدمت‌رسانی می‌شود به اقدامات انجام شده در زمان حضورش در سال‌های ۷۷ تا ۸۸ در مرکز استان مازندران اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در سال‌های ۷۷ تا ۸۸ خطوط لوله برای انتقال نفت خام در مازندران وجود نداشت و نیز تاسیسات انبار مظروف نفت در زمان حضورش در استان ایجاد شد.

مدیر شرکت ملی نفت و فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به وجود نیروگاه برق در مازندران به نگهداری و ذخیره‌سازی مناسب سوخت مورد نیاز نیروگاه در زمان حضورش در ساری اشاره و تاکید کرد: با وجود همکاران شرکت نفت منطقه ساری تلاش می‌کند که خدمت‌رسانی مناسبی در این پست ماموریتی ارائه دهد.

قرایی با اشاره به قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در کشور بیان کرد: باید در شرایط فعلی خدمات در کشور طوری باشد که در امر سوخت‌رسانی مردم با کمترین چالش مواجه شوند.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام سرد سال خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که در ایام سرد سال هیچ مصرف‌ کننده‌‌ای دغدغه تامین مصرف سوخت را نداشته باشد.

این مسئول جدید در مازندران تامین مناسب سوخت نیروگاه نکا را جزو برنامه‌های جدی این سازمان برشمرد و گفت: باید شرایط مطلوب سوخت‌رسانی به نیروگاه نکا برنامه‌ریزی شود.

مدیر سابق شرکت نفت منطقه ساری به اقدامت انجام شده در حوزه نفتی منطقه ساری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر امکان ذخیره‌سازی حدود ۱۱۰ میلیون انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه نفت ساری وجود دارد.

محمدرضا مظلومی گفت: اقدامات این شرکت در زمان اجرایی هدفمند کردن یارانه‌ها سبب شد در زمان اجرایی شدن این قانون مردم با کمترین چالش مواجه شوند.

مظلومی از اقدامات انجام شده این شرکت در بحران قطعی گاز در سال ۸۶ در مازندران اشاره کرد و گفت: هنوز نتوانسته‌ام از اقدامات چند نفر از همکارانم در طی ایام قطعی گاز آنطور که شایسته بود، تقدیر کنم.

وی دیگر اقدامات انجام شده در حوزه نفت ساری را برنامه‌ریزی برای دریافت بدون دغدغه بنزین سوپر در مازندران عنوان کرد و یادآور شد: توانمندی مازندران در تامین این فرآورده‌ به حدی بود که سایر استان‌های شمالی نیز زیر پوشش فعالیت‌های این شرکت قرار گرفتند.

در پایان این مراسم محمدرضا مظلومی تودیع و محمدمهدی قرایی به عنوان مدیر جدید شرکت ملی نفت و فرآورده‌های نفتی منطقه ساری معرفی شد.
کد مطلب: 10790
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *