۰
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۸

درخواست رهروان از اصولگرایان

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی از تلاش این فراکسیون برای دست یابی دو فراکسیون اصولگرای مجلس به موضع واحد برای طرح یا عدم طرح سئوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.
سید رمضان شجاعی کیاسری در گفتگو با مهر، از رایزنی های فراکسیون رهروان با فراکسیون اصولگرایان برای دست یابی به تصمیم مشترک در خصوص بررسی یا عدم بررسی طرح سئوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده از طرف فراکسیون رهروان ولایت به نادران و زاکانی به عنوان اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان پیشنهاد دادم که دو فراکسیون اصولگرای مجلس با برگزاری جلسه مشترکی در خصوص طرح یا عدم طرح سئوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تصمیم مشترکی دست یابند.

به گزارش خبرنگار مهر فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی دیشب در جلسه اعضای شورای مرکزی مخالفت خود را با طرح سئوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس به دلیل التهابات بازار ارز و مشکلات اقتصادی کشور ولزوم همدلی قوا در این شرایط اعلام کرد.

تلاش دو فراکسیون اصولگرای مجلس برای دست یابی به توافق برای طرح یا عدم طرح سئوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در حالی است که طراحان سئوال از رئیس جمهور اعلام کردند که سئوال از رئیس جمهور فراکسیونی نیست.

علاوه بر این سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز از ابلاغ سئوال مجلس به رئیس جمهور جهت معرفی نماینده یا نمایندگانش برای پاسخگویی خبر داد.
کد مطلب: 10845
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *