۰
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۰

عده‌ای محافظه‌کار دنیاطلب شدند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: جای افسوس دارد کسانی که به مدد خون شهدا و سالها سابقه مبارزاتی خود و مردم چهره شده‌اند، در مهار نفس خود ناتوان بوده و از صف انقلابیون خارج شوند.
سید امیرحسین قاضی‌زاده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اسلامی بودن انقلاب ملت ایران طبیعی است که تعدادی از افراد و شخصیت‌ها به دلایل مختلف نتوانند انقلاب را در طول مسیر خود یاری کنند و وجود این ریزش‌ها در انقلاب اسلامی امری غیرمنتظره نیست.

وی افزود: در صدر اسلام و در زمان پیامبر اکرم (ص) و خلافت حضرت علی (ع) نیز ما شاهد این مسأله بودیم و کسانی که دلبستگی به دنیا داشتند و ناتوانی آنها در عدم کنترل هوای نفس، نتوانستند اسلام را در ادامه مسیر یاری کنند.

عضو کمیسیون مجلس اظهار داشت: جای افسوس دارد کسانی که در طول دوران انقلاب اسلامی به راحتی چهره نشده و چهره شدن آنها به مدد خون شهدا بوده و نتیجه سالها مبارزه مردم و خود آنهاست به دلیل ناتوانی در غلبه بر هوای نفس از صف انقلابیون خارج شده و به عامل دشمن بیرونی تبدیل می‌شوند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کنار این ریزش‌ها ما شاهد رویش‌هایی نیز در طول انقلاب بوده و هستیم که این رویش‌ها عمدتا در میان جوانان و مستضعفان که کمترین دلبستگی را به دنیا دارند اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: هر چه افراد به جایگاه برتری دست پیدا می‌کنند دلبستگی بیشتری نسبت به دنیا پیدا کرده و ما شاهد محافظه‌کاری دنیاطلبانه از سوی آنان هستیم اما در این کنار شاهد هستیم که جوانان از دستاوردها و اقتدار نظام حمایت می‌کنند.
کد مطلب: 10857
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *