۰
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۶

حضور علی نصیریان با دست شکسته

علی نصیریان بازیگر پیشکسوت تئا‌تر، سینما و تلویزیون ایران شامگاه یکشنبه ۲۳ مهر بر اثر یک حادثه مصدوم شد.
به گزارش خبرآنلاین، نصیریان که از هفته پیش بازی در نمایش «هفت شب با مهمانی ناخوانده در نیویورک» نوشته و کار فرهاد آییش را شروع کرده است، بعد از پایان اجرای یکشنبه شب، هنگام خروج از تئا‌تر شهر به زمین خورد و از ناحیه دست دچار شکستگی شد.

این بازیگر و نویسنده در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: «شامگاه یکشنبه بعد از پایان اجرای نمایش از پلکان تئا‌تر شهر که پایین آمدم، پایم در پیاده رو به زنجیری گیر کرد که در تاریکی آن را ندیده بودم. بر اثر این اتفاق به زمین خوردم که دست چپم از ناحیه مشت شکست.»

نصیریان افزود: «بعد از مراجعه به پزشک، دست چپم را گچ گرفتند و توصیه کردند چند روز استراحت کنم. یک دندانم نیز شکسته است که برای مداوا و ترمیم آن نیز نزد دندان‌پزشک رفته‌ام.»

بازیگر سریال‌هایی چون «سربداران»، «هزاردستان» و «میوه ممنوعه» ادامه داد: «از پنجشنبه دوباره به صحنه باز می‌گردم و بازی در نمایش «هفت شب با مهمانی ناخوانده در نیویورک» را همراه فرهاد آییش ادامه خواهم داد.»

علی نصیریان که فعالیت هنری‌اش را سال ۱۳۳۱ خورشیدی با بازی در تئا‌تر جامعهٔ باربد آغاز کرد، در ۶۰ سال گذشته حضوری فعال در عرصه‌های تئا‌تر، تلویزیون و سینما داشته است.

 
کد مطلب: 10901
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *