۰
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۸

انتخاب مجیدی بزرگترین اشتباه است

پیشکسوت فوتبال ایران یکی از منتقدان انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید است.
انتخاب مجیدی بزرگترین اشتباه است
پیشکسوت فوتبال ایران یکی از منتقدان انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید است.
ناصر فریادشیران در گفتگو با سایت فوتبالی درباره حضور فرهاد مجیدی در تیم امید می گوید:" انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید بزرگترین اشتباه فدراسیون و خود فرهاد است. بگذارید برایتان مثال بزنم.در ارتش سلسله مراتب رعایت می شود و کسی که وارد ارتش می شود، ابتدا درجه سرداری نمیگیرد و با درجه های پایین کارش را شروع می کند. من اصلا مشکلی با فرهاد ندارم اما به او توصیه می کنم که سرمربیگری تیم امید را قبول نکند.درست است که  او مدرک  مربیگری دارد اما سابقه مربیگری ندارد."
فریادشیران در پاسخ به این سوال که آیا نشستن روی نیمکت استقلال تجربه کافی به فرهاد داده، این جواب را می دهد:" مربیان مختلفی داریم که در باشگاهها و رده های پایه کار کرده اند و آنها به نسبت مجیدی ارحج تر. دستیاران آقای کرانچار یعنی سهراب بختیاری‎زاده و رضا شاهرودی هم گزینه‎های بهتری به نسبت فرهاد هستند"
فریادشیران، حمایت استیلی از انتخاب فرهاد مجیدی را هم قبول ندارد و می گوید:" دفاع استیلی از انتخاب فرهاد، کارشناسی نبوده و به نظر من فرهاد باید در استقلال می ماند.. تیم امید جای تجربه اندوزی نیست و باید از یک مربی با تجربه استفاده می شد. اینجا تیم امید است نه لیگ نوجوانان و جوانان."
 
کد مطلب: 109400
برچسب ها: فرهاد مجیدی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *