۰
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۴
تضمین مشاور امنیت ملی اوباما به نتانیاهو:

طرح حمله به ایران تدارک شده است

مشاور امنیت ملی باراک اوباما نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در جریان طرح احتمالی آمریکا برای حمله به تاسیسات اتمی ایران قرار داد.
خبرگزاری رویترز در خبری به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشته است که توماس دانیلون، به نتانیاهو گفته است که درصورت شکست دیپلماسی به منظور منصرف کردن ایران از برنامه هسته ای خود، آمریکا یک طرح احتمالی برای حمله به ایران را بررسی کرده است.
روزنامه هاآرتص گفته است که دانیلون این موضوع را در گفتگویی با نتانیاهو در اوائل ماه جاری بیان کرده است. هارل لاکر یکی از دستیاران ارشد نتانیاهو که با رادیو رژیم صهیونیستی مصاحبه می کرده از اظهار نظر درباره این خبر خودداری کرده و یکی دیگر از مقامات این رژیم که از او خواسته شده صحت اظهارات دانیلون را تایید یا رد کند گفته است درباره موضوعات مهمی که در دیدارهای دیپلماتیک پشت درهای بسته مطرح می شود نظر نمی دهد.
به گزارش خبرآنلاین به نظر می رسد این خبر در راستای رقابت اوباما و رامنی برای دلبری از رژیم صهیونیستی در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا منتشر شده باشد. این خبر همزمان با دیدار میت رامنی رقیب انتخاباتی باراک اوباما با نتانیاهو در تل آویو منتشر می شود.
اوباما چند روز پیش نیز پیش از رسیدن پای رامنی به سرزمین های اشغالی یک قرارداد استراتژیک با رژیم صهیونیستی امضا کرد تا رقیب جمهوریخواه او نتواند به بهانه اینکه دموکرات ها به اسرائیل کم توجهی کرده اند حمایت او را به دست بیاورد.
 
کد مطلب: 1095
مرجع : خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *