۰
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۱
نمایندگان اصفهان و ارومیه خطاب به دولتمردان:

سالک: فشار را ادامه دهید، افشاگری می کنم

قاضی پور: حاجی بابایی! یا راه شیطان را برو یا راه خدا را
نمایندگان اصفهان و ارومیه در نطق​های میان دستور خود مطالبی را خطاب به دولت​مردان مطرح کرده و انتقاداتی را عنوان کردند.
سالک: فشار را ادامه دهید، افشاگری می کنم
احمد سالک نماینده اصفهان در نطق میان دستور خود به مصوبه توسعه ۲۷۰ هکتار شهرک صنعتی محمود آباد اصفهان اشاره و آن را نوعی رانت خواری و زمین خواری عنوان کرد و گفت: این مصوبه بدون طی مراحل قانونی و کارشناسی در سفر دوم رییس جمهور و هیات دولت به اصفهان مطرح و تصویب شد.
وی تصریح کرد: این مصوبه بدون درخواست مدیران استانی و بدون بررسی کارشناسی در دستگاه های ذی ربط چون مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی و محیط زیست تصویب شده است که اجرای آن نتیجه ای جز قرار گرفتن خانه ها در اطراف سنگ بری ها، رشد آلاینده ها و آلودگی هوای اصفهان، دامن زدن به زمین خواری و رانت خواری با خرید باغات و زمین های کشاورزی از سوی دلالان نداشته است.

سالک به برخی فشارها به مدیران دولتی مبنی بر اجرای این مصوبه اشاره و تاکید کرد: با کمال تاسف برخی مدیران و مسئولان دولت به مدیران اصفهان فشار می آوردند که حتما این مصوبه باید اعلام شود. همین جا هشدار می دهم اگر این فشارها ادامه یابد، اسامی افرادی که در دولت فشار می آورند و رانت خوارها را به مردم معرفی خواهم کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین از بانک مرکزی و دیگر بانک ها خواست هرچه سریعتر از سیاست انقباضی دست برداشته و به تعهدات خود عمل کنند.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه نیز در نطق میان دستور خود به خشکسالی دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت: اگر دیر بجنبیم دیگر اثری از دریاچه ارومیه نمی ماند.

وی همچنین به مشکلات کارگران اشاره کرد و خطاب به رییس جمهور گفت: آقای رییس جمهور! چرا هرکه بیشتر کار می کند، کمتر سهم می برد؟ مثل سهام عدالت که معلوم نیست سود سهام کارگران به جیب چه کسی می رود!

نماینده ارومیه در توصیه ای به وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: آقای حاجی بابایی یا راه خدا را برو که می گوید به داد مردم برسید و یا به راه شیطان برو که می گوید به مردم بیچاره توجه نکن. حالا خود دانی!

 
کد مطلب: 1113
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *