۰
چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۳
کواکبیان در همایش داوطلبان انتخابات شورایاری محلات 27 گانه منطقه یک:

امیدوارم 30 درصد از منتخبان شورایاری‌ها از میان زنان تهران باشند

هر مسئولیت اجتماعی باید با نگاه امانتداری باشد
شورایاران باید با هدف خدمتگزاری به مردم وارد عرصه مدیریتی شوند و بدون حاشیه‌های سیاسی، امانتدار محله باشند.
امیدوارم 30 درصد از منتخبان شورایاری‌ها از میان زنان تهران باشند
شورایاران باید با هدف خدمتگزاری به مردم وارد عرصه مدیریتی شوند و بدون حاشیه‌های سیاسی، امانتدار محله باشند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در همایش داوطلبان انتخابات شورایاری محلات 27 گانه منطقه یک که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه یک، اساتید دانشگاهی و 900 نفر از داوطلبان در سالن رایزن برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: جایگاه شورایاری‌ها در مجلس شورای اسلامی باید قانونمند شود و  شورای شهر باید به شورایاران توجه ویژه داشته باشد و با همفکری آنها شهر را راهبری نماید.
وی حضور بانوان را در این انتخابات پر رنگ دانست و گفت: بانوان شورایار ما با توان بالای مدیریتی خود می‌توانند از ارکان تاثیرگذار مدیریت شهری باشند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‌های بین‌المللی علیه کشور ایران اتحاد و انسجام داخلی را یک موضوع بسیار ضروری دانست و گفت: حضور گسترده‌تر مردم در عرصه‌های تعیین سرنوشت و انتخابات می‌تواند باطل‌السحر همه توطئه‌ها باشد و امیدوارم حداقل 30 درصد از منتخبان شورا‌یاری‌ها را زنان پر افتخار و شایسته کلانشهر تهران تشکیل دهند.
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه‌های عدیده شورایاران افزود: ان‌شاءالله بعد از انتخابات باید شورای شهر تهران در نشستی با شورایاران مناطق 22 گانه تهران نسبت به وظایف این عزیزان بازنگری نمایند. کواکبیان در پایان با اشاره به اینکه 25 مورد از مهمترین مشکلات تهران را در شورای ساماندهی امور پایتخت مطرح کرده است گفت: ما دومین دور نشست مردمی منطقه یک را با حضور نمایندگان مجلس و فرماندار و منتخبان جدید شورایاری‌ها در مرداد ماه برگزار خواهیم کرد.
 
کد مطلب: 111783
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *