۰
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۷

بارسلونا پس از ۱۰ فصل شکست خورد!

بارسلونا با شکست برابر اتلتیک بیلبائو پس از ۱۰ فصل در هفته نخست لالیگا مغلوب شد.
بارسلونا با شکست برابر اتلتیک بیلبائو پس از ۱۰ فصل در هفته نخست لالیگا مغلوب شد.
به گزارش ایسنا، لالیگا جمعه شب با دیدار اتلتیک بیلبائو و بارسلونا آغاز شد و میزبان توانست در ورزشگاه سن مامس با تک گل آریتس آدوریس پیروز این دیدار شود. مهاجم اتلتیک بیلبائو در دقیقه ۸۷ وارد زمین شد و یک دقیقه بعد با ضربه قیچی برگردان دروازه بارسا را باز کرد تا آبی‌اناری‌ها در شروع فصل یک شکست تلخ را تجربه کنند.
به گزارش میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) بارسلونا از ۵۳ سال پیش نخستین گل را در لالیگا دریافت نکرده بود. در سال ۱۹۶۶ آلفونسو با پیراهن کوردوبا دروازه آبی اناری ها را باز کرد.
آدوریس با ۳۸ سال و ۱۸۶ روز دومین گلزن مسن بود که دروازه بارسلونا را در تاریخ لالیگا باز کرد. تنها آلفردو دی استفانو با ۳۹ سال و ۲۲۳ روز بالاتر از مهاجم اتلتیک قرار دارد. او در سال ۱۹۶۶ برابر تیم کاتالانی گلزنی کرد.
بارسا ۱۰ فصل پیاپی بود که هفته نخست را با پیروزی به پایان می‌رساند و دومین آمار برتر را در این زمینه داشت. پس از شکست یک بر صفر برابر نومانسیا در زمان حضور پپ گواردیولا این اتفاق رخ نداده بود.
آخرین باری که آبی اناری ها با یک گل دیرهنگام شکست خوردند به سال ۲۰۱۳ برمی‌گشت. آگیرتسکه با پیراهن رئال سوسیداد در نوزدهم ژانویه این گل را به ثمر رساند. همچنین از سال ۲۰۱۶ بازیکنی با قیچی برگردان دروازه تیم کاتالانی را باز نکرده بود. کریم بنزما با پیراهن رئال مادرید این گل را به ثمر رساند.
کد مطلب: 113067
برچسب ها: بارسلونا لالیگا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *