۰
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۸

پاکسازی درختان پیرامون پاسارگاد

مردم و مسئولان بخش پاسارگاد با هدف جلوگیری از آتش سوزی های احتمالی درختان اطراف مجموعه میراث جهانی پاسارگاد را پاکسازی کردند.
مردم و مسئولان بخش پاسارگاد با هدف جلوگیری از آتش سوزی های احتمالی درختان اطراف مجموعه میراث جهانی پاسارگاد را پاکسازی کردند.
بخشدار پاسارگاد به خبرنگار ایرنا گفت: پاکسازی این منطقه یکشنبه با حضور اعضای ادارات میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان،منابع طبیعی و آبخیزداری و محیط زیست،امام جمعه بخش پاسارگاد، شوراهای اسلامی بخش، شهرداری ، دهیاری ها، حوزه موسی بن جعفر و بسیج عشایر و عموم مردم صورت گرفت.
سجاد عزیزی افزود:این اقدام افزون بر هدف جلوگیری از خطرات احتمالی آتش سوزی درختان به منظور زیباسازی پیرامون مجموعه میراث جهانی پاسارگاد صورت گرفت.
وی ادامه داد: همچنین با این اقدام ،مردم پاسارگاد و شهر مادرسلیمان این بخش با نظافت و پاکسازی درختان محورهای ورودی بخش در اطراف مجموعه میراث جهانی پاسارگاد، آماده میزبانی مناسب از مسافران شهریور شدند.
وی گفت:در این ایام و عبور انبوه مسافران از بخش پاسارگاد که در مسیر ارتباطی شیراز -اصفهان واقع است، فرصت بسیار مطلوبی برای معرفی جاذبه های گردشگری،صنایع دستی،قابلیت ها و توانمندی های این بخش است.
محمد نصیری حقیقت رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان پاسارگاد هم گفت: ارائه تصویری خوب و زیبا از پیرامون مجموعه میراث جهانی پاسارگاد،میتواند ذهنیت مثبتی از این بخش در ذهن گردشگران ایجاد کند.
پاسارگاد حدود ۱۱۰ کیلومتری شمال شیراز است. 
کد مطلب: 113162
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *