۰
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۷
انتقاد صریح شریعتمداری از احمدی نژاد:

چرا الان به یاد بازدید از اوین افتادید؟!

احمدی نژاد و شریعتمداری،زمانی که هنوز دچار اختلاف نشده بودند
احمدی نژاد و شریعتمداری،زمانی که هنوز دچار اختلاف نشده بودند

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، در سرمقاله روز یکشنبه این روزنامه به انتقاد از احمدی نژاد پرداخت و این پرسش را مطرح کرد که چرا احمدی نژاد اکنون به یاد بازدید از زندان اوین افتاده است؟!
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، این سرمقاله پس از آن منتشر شد که درخواست محمود احمدی نژاد برای بازدید از زندان اوین با مخالفت دستگاه قضایی مواجه شد و رییس جمهور در نامه ای خطاب به آملی لاریجانی خواستار رفع این مشکل شد. شریعتمداری که از حامیان اصلی احمدی نژاد طی سالهای اخیر بوده در سرمقاله خود نوشته است : چرا جناب احمدي نژاد طي ۷ سالي كه از حضور ايشان در رأس قوه مجريه مي گذرد به فكر بازديد از زندان اوين نبوده اند؟ ممكن است گفته شود كه آقاي رئيس جمهور برنامه هاي بازديد خود از مراكز و كانون هاي مختلف را براساس اولويت و با در نظر گرفتن فرصت هايي كه در اختيار دارند، تدوين مي كنند و اكنون در فهرست برنامه هاي ايشان، نوبت به بازديد از زندان اوين رسيده است. اين استدلال را نفي نكرده و غيرقابل پذيرش نمي دانيم، اما، اين روزها شاهد رخداد ديگري نيز بوده ايم كه پاسخ احتمالي ياد شده را در اذهان عمومي مخدوش كرده و زيرسؤال مي برد و آن، دستگيري و زنداني شدن آقاي علي اكبر جوانفكر، مشاور رئيس جمهور است كه محاكمه، بازداشت و زنداني شدن وي با مخالفت اعلام شده آقاي دكتر احمدي نژاد روبرو شده بود و حال آن كه جرايم ايشان با استناد به اسناد غيرقابل انكار به اثبات رسيده و بعد از محاكمه علني به دو فقره حبس تعزيري و محروميت از فعاليت مطبوعاتي و رسانه اي محكوم شده بود. اكنون اين سؤال پيش مي آيد كه آيا محكوميت آقاي جوانفكر انگيزه اصرار آقاي احمدي نژاد براي بازديد از زندان اوين است؟! مخصوصا آن كه رئيس جمهور محترم، بارها مخالفت خود نسبت به محكوميت مشاور خويش را اعلام داشته و به حكم صادره اعتراض كرده بود. اگر چنين است- كه ان شاءالله نباشد- اين پرسش مي تواند در افكار عمومي شكل بگيرد كه؛ آقاي جوانفكر غير از آن كه مشاور آقاي احمدي نژاد بوده است چه تفاوت ديگري با بقيه مجرمان دارد و در كجاي قانون آمده است كه نزديكان و مشاوران رئيس جمهور از مصونيت قضايي برخوردارند و چنانچه مرتكب جرمي شوند، بايد از تعقيب قضايي در امان باشند؟!
روزنامه کیهان از سال ۱۳۸۴ حامی اصلی محمود احمدی نژاد بوده و وعده انتخاباتی مهم احمدی نژاد یعنی آوردن پول نفت بر سر سفره های مردم که بعدها توسط خودش تکذیب شد، پیش از انتخابات سال ۸۴ در روزنامه کیهان چاپ و ثبت شده بود. فاصله گرفتن سریعتمداری از احمدی نژاد، برگ دیگری بر کتاب اختلاف و انشقاق بین اصولگرایان اضافه کرده اما این پرسش همواره بی پاسخ مانده که حامیان دیروز احمدی نژاد بابت حمایتهای گسترده خود از او که سیاستهایش آثار زیان باری بر جای گذاشته چه پاسخی برای افکار عمومی دارند و آیا به خاطر حمایت گسترده از احمدی نژاد، حاضر به عذرخواهی از مردم هستند؟

کد مطلب: 11345
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *