۰
دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

پیگیر سرقت سردیس قیصر امین‌پور هستم

شهردار تهران با بیان اینکه هنوز گزارش سرقت سردیس قیصر امین پور را مطالعه نکردم؛ گفت: برای حفاظت از اموال عمومی این موضوع را پیگیری می کنم.
شهردار تهران با بیان اینکه هنوز گزارش سرقت سردیس قیصر امین پور را مطالعه نکردم؛ گفت: برای حفاظت از اموال عمومی این موضوع را پیگیری می کنم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، پیروز حناچی روز دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه ۲ ایستگاه بخش شرقی خط ۷ مترو تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سرقت اموال عمومی شهر تنها به سرقت مجسمه ها محدود نمی شود و ما شاهد سرقت اموال دیگر شهر از جمله دریچه های چدنی نیز هستیم اما برای حل این مسئله پیگیری های لازم را انجام می دهیم.
نمایشگاه عطر سیب در بوستان گفتگو برگزار می‌شود
وی درباره برگزاری نمایشگاه عطر سیب نیز گفت: این نمایشگاه امسال به شکل متفاوت در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد و تاکید دارم که این نمایشگاه با هزینه های کمتر و تولید محصولات داخلی برگزار شود.
شهردار تهران با اشاره به افتتاح این ۲ ایستگاه مترو در خط ۷ مترو تهران نیز با بیان اینکه تلاش داریم هر ماه یک ایستگاه را افتتاح کنیم گفت: با قول رییس سازمان برنامه و بودجه کشور قرار شد برای تامین واگن های مترو از تبصره ۱۸ قانون بودجه استفاده کنیم که شهرداری و شرکت واگن سازی می توانند از این ظرفیت برای تولید واگن در زمینه تولید محصولات داخلی و اشتغال استفاده کنند.
 وی تاکید کرد: یکی از گلوگاه های ما در مترو، تعداد واگن ها است که باید تلاش کنیم برای افزایش ظرفیت مترو، واگن های مورد نیاز را تأمین کنیم.
شهردار تهران با بیان اینکه بر ایمن بودن ایستگاه های مترو تاکید داریم گفت: ایمنی مترو برای ما یک اولویت مهم است و که برای تجهیز ایستگاه ها به سیستم سیگنالینگ افتتاح این ایستگاه ها با کمی تاخیر انجام می شود اما اولویت اول ما ایمنی است.
به گفته وی، ۴ رام قطار که ۲۸ واگن نیز دارد امروز وارد مدار ناوگان مترو شدند که این واگن ها بخشی از ۷۰ واگن معطل مانده در گمرک بود.
دولت تسهیلات دهد شهرداری در زمینه خانه های استیجاری اقدام می‌کند
حناچی درباره خانه های استیجاری نیز بیان کرد: این پیشنهاد توسط ما ارائه شد و شهرداری‌ها این توانایی را دارند که مسکن استیجاری ارائه دهند و اگر دولت تسهیلاتی که به بخش خصوصی می‌دهد به شهرداری‌ها نیز بدهد می‌توانیم به مسکن مورد حمایت یا مسکن اجتماعی ورود یابیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر این مسئله نیاز به قانون باشد انجام می دهیم و اگر آئین‌نامه‌ای نیاز باشد آن را بررسی می‌کنیم که البته پیش‌نویس مصوبه آن قرار است در هیأت وزیران تهیه شود.
کد مطلب: 113574
برچسب ها: حناچی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *