۰
دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۲
درخواست نماینده همدان برای

تعیین تکلیف بدهی‌های بنیاد شهید

نماینده همدان خواستار تعیین تکلیف بدهی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه آموزش عالی و بهداشت و توجه هر چه بیشتر به امور ایثارگران شد.
نماینده همدان خواستار تعیین تکلیف بدهی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه آموزش عالی و بهداشت و توجه هر چه بیشتر به امور ایثارگران شد.
به گزارش ایسنا، امیر خجسته در نشست علنی نوبت بعد از ظهر امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: عوارض جاده همدان به تهران در حال حاضر به میزان زیادی بالا رفته است و این موضوع قابل قبول نیست.
وی ادامه داد : اگر می‌خواهیم این موضوع عملیاتی شود باید همسان سازی در موضوع عوارض صورت بگیرد چنان که ظلمی در حق مردم همدان و غرب کشور نشود .
این نماینده مجلس همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  در ارتباط با وضعیت ایثارگران تذکر داد و گفت : درحال حاضر ایثارگران در شرایط سختی به سر می برند، اکنون دو هزار میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان بدهکاری برای این قشر وجود دارد و همین باعث شده که پزشکان و درمانگاه‌ها ایثارگران را نپذیرند در مورد آموزش عالی نیز میزان بدهی حدود ۲ هزار میلیارد تومان است و این برای ایثارگران و فرزندان آنها در ارتباط با موضوع آموزش دریافت مدارک شان مشکلاتی را ایجاد کرده است، در همین چارچوب خواستار این هستیم که هر چه زودتر بدهی های بنیاد شهید و امور ایثارگران تعیین تکلیف شود.
کد مطلب: 113590
برچسب ها: بنیاد شهید
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *