۰
جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲

استقبال ۳ زندانی اوین از موضع رییسی

سه نفر از زندانیان سیاسی مقیم اندرزگاه شماره‌ی هفت زندان اوین، آقایان محمود بهشتی لنگرودی، اسماعیل بخشی و امیر سالار داوودی نامه‌ای خطاب به رییس قوه‌ی‌ قضاییه نوشتند.
سه نفر از زندانیان سیاسی مقیم اندرزگاه شماره‌ی هفت زندان اوین، آقایان محمود بهشتی لنگرودی، اسماعیل بخشی و امیر سالار داوودی نامه‌ای خطاب به رییس قوه‌ی‌ قضاییه نوشتند.
به گزارش انصاف نیوز، سه نفر از زندانیان مقیم اندرزگاه شماره‌ی هفت زندان اوین، محمود بهشتی لنگرودی، اسماعیل بخشی و امیر سالار داوودی در نامه‌ای ارسالی به انصاف نیوز، خطاب به ابراهیم رییسی، رییس قوه‌ی قضاییه ضمن استقبال از تاکید او بر حذف نگاه امنیتی و قضایی به فعالیت صنفی و انتقادات کارگریان، خواستار تداوم آن شدند.
متن کامل این نامه در پی می‌آید:
به نام خدا
ریاست محترم قوه‌ی قضاییه، جناب آقای رییسی
با سلام؛ احتراما موضع اخیر جنابعالی مبنی بر حذف نگاه امنیتی و قضایی درباره‌ی اعتراضات صنفی و تجمعات کارگری و تاکید بر تفاوت بین مفسدین اقتصادی با اقشار زحمتکش و مطالبه‌گر؛ چنانچه از حد شعار فراتر رود و به سیاست اصلی مسوولان قضایی تبدیل شود، می‌تواند نوید دهنده‌ی آغاز تحولی مثبت در این قوه قلمداد شود.
و بدیهی است که اگر رویکرد عالی‌ترین مقام قضایی کشور به دیگر گروه‌های اجتماعی از جمله معلمان، وکلا، اصحاب رسانه، فعالان محیط زیست، زنان، دانشگاهیان و پژوهشگران و به طور کلی همه‌ی کنشگران عرصه‌های اجتماعی تعمیم و تسری یابد و اینگونه این اندیشه و نگاه در عملکرد و رویکرد سایر دستگاه‌ها نیز نهادینه شود؛ می‌توان دوره‌ی ریاست شما بر این دستگاه را در مسیر عدالت و انصاف تصور کرد.
لذا اینجانبان ضمن استقبال از موضع اخیر شما تقاضا داریم که تا عمل به این ادعا نسبت به اصلاح رویه‌ی غلط گذشته و بهبود شرایط موجود و در جهت رفع بی‌اعتمادی، اقداماتی شایسته انجام دهید. چرا که اعتماد از دست رفته جز با عمل به وعده‌ها و شعارها ترمیم نخواهد شد.
مسوولیت انتشار و عمومی کردن این نامه بر عهده‌ی هرسه امضا کننده است.
 
کد مطلب: 114544
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *