۰
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۲

تمام شهرستان‌های البرز سبز می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: تا سال 1400 تمام روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: تا سال 1400 تمام روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
‌حسین تقی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا‌، با اشاره به فرایند گازرسانی به مناطق صعب العبور استان ظهار کرد: گازرسانی به روستاهای سخت گذر و صعب العبور استان مثل روستاهای محدوده چالوس و طالقان نیازمند تعامل بین دستگاهی و تخصیص اعتبار مناسب است.
وی ادامه داد: برای گازرسانی به روستاهای محدود جاده چالوس با کوه، رودخانه و مسیری پرپیچ و خم با تردد زیاد مواجه هستیم که این عوامل سرعت ‌عملیات گازررسانی را کند می‌کند.
این مسئول توضیح داد: در تلاشیم طبق برنامه‌ ‌ریزی صورت گرفته تا سال 1400 تمام روستاهای جاده چالوس و شهرستان طالقان از نعمت‌گاز برخوردار شوند.
وی با اشاره به وضعیت‌گازرسانی به روستاهای سایر شهرستان‌های استان افزود: در اشتهارد چهار روستا بدون گاز بود که عملیات گازرسانی به آنها در مراحل آخر قرار دارد و تا دهه مبارک فجر، اشتهارد شهرستان سبز خواهد شد.
تقی نژاد توضیح داد: در نظرآباد هم چهار روستا بدون گاز است که عملیات گازرسانی به آنها تا پایان سال به اتمام می‌رسد و این شهرستان هم به عنوان شهرستان سبز معرفی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: در ساوجبلاغ هم 11 روستا بدون گاز است و تا آخر سال دو مورد از آنها گازدار می‌شوند و مابقی هم تا آخر سال آینده به شبکه گاز وصل می‌شوند. 
  •  

     
کد مطلب: 114804
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *