۰
سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶

قیمت دلار،طلا و سکه در روز سه‌شنبه

قیمت ارز در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته ثابت است.
قیمت ارز در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته ثابت است.
به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه) به چهار میلیون و ۴۵ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۲۷ هزارتومان افزایش داشت. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۰۷ هزار و ۴۵۰ تومان قیمت دارد.
 همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۰۹ هزار و ۷۵۸ تومان قیمت دارد.
امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۳۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۴۰ هزار تومانی داشته است.
قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۵۰ هزار تومان بود که نسبت به روز دوشنبه افزایش ۱۰ هزار تومانی داشت. ربع سکه هم امروز با یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و بدون تغییر نسبت به روز گذشته داد و ستد شد.
 اما سکه گرمی نیز با ۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۸۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.  همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۵۲۱ دلار رسیده است.
قیمت ارز ثابت ماند
به گزارش ایسنا، تحریم‌های جدید آمریکا نه تنها بر بازار ارز ایران تاثیر هیجانی و منفی نگذاشته، بلکه قیمت‌ها در دو روز گذشته کاهش یافته و امروز نیز ثابت بود که بر همین اساس بانک‌ها امروز (دوم مهرماه) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۲۴۷ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۶۱ تومان می‌خرند. قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۴ هزار و ۲۲ تومان است.
قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۳۴ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان می‌رسد.
اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان می‌فروشند.
کد مطلب: 115247
برچسب ها: دلار
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *