۰
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۶
امیر خجسته :

اصلاح قانون انتخابات در مجلس بررسی شد

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس گفت که موضوع اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری با حضور سید‌صولت مرتضوی و تیم کارشناسی دولت در جلسه عصر امروز این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس با اشاره به جلسه عصرامروز این کمیسیون گفت: بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری با حضور سید‌صولت مرتضوی و تیم کارشناسی دولت انجام شد و از شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام که با این موضوع مرتبط هستند، دعوت به عمل آمد تا به کمیسیون بیایند و نظرات و کار‌های کارشناسی شده خود را به کمیسیون گزارش دهند تا تصمیم نهایی را برای برنامه‌های بعدی بگیریم.

وی افزود: ما منتظر طرح جامع انتخابات که همینک در مجمع تشخیص مصلحت است، هستیم و اگر این لایحه تا انتخابات ریاست جمهوری آماده شد که هیچ، اما اگر آماده نشد ما بر روی لایحه جامع دولت در خصوص انتخابات که برای تدوین آن ۵ سال زحمت کشیده شده است، بحث و بررسی خواهیم کرد.

وی در پایان گفت که سردار احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی در جلسه کمیسیون طی گزارشی کامل و خوب در مورد مباحث اخلاقی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی با اعضای کمیسیون شورا‌های مجلس به بحث و گفت‌و‌گو پرداخت و ما نیز آمادگی خود را برای اخذ قوانین در صورت بودن خلا قوانین و برخورد با مشکل اعلام داشتیم.
کد مطلب: 1160
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *