۰
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۵

از پروژه‌های سینمایی چه خبر؟

کلید خوردن پروژه «روزی دو میلیون» در تهران، آماده نمایش شدن فیلم سینمایی «قفس» و رونمایی از اولین تصویر پروژه سینمایی «لباس شخصی» اهم اخبار امروز تولید در سینمای ایران است.
کلید خوردن پروژه «روزی دو میلیون» در تهران، آماده نمایش شدن فیلم سینمایی «قفس» و رونمایی از اولین تصویر پروژه سینمایی «لباس شخصی» اهم اخبار امروز تولید در سینمای ایران است.
به گزارش ایرنا، عاشقانه روزی دو میلیون نام موقت دومین فیلم مجید توکلی بعد از متولد ٦٥ است که به قلم جمیله دارالشفایی و بر اساس طرحی از مجید توکلی به نگارش در آمده است.
علی سرتیپی به عنوان تهیه کننده و علی اوجی به عنوان مجری طرح کنار این کارگردان قرار گرفتند.
نازنین بیاتی و شکیب شجره ترکیب تازه‌ای در سینمای ایران هستند که نقش های اصلی این فیلم را ایفا می کنند.
زهرا داوودنژاد، احترام برومند، خسرو بامداد، افسانه طهرانچی، محمد امامی، سارا محمدی، محمد حیدری و ایمان صدیق از دیگر بازیگران این فیلم هستند که مقابل دوربین تورج اصلانی می روند.
عبدالله اسکندری طراح گریم، دانیال زمانی مدیر پروژه، امیرحسین حداد طراح صحنه، پوپک مظفری مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان، رعنا امینی طراح لباس، احمدرضا شجاعی عکاس، محمود خرسند مدیر فیلمبرداری، محمد جمشیدی مدیر تولید، کوروش جوان کارگردان فیلم پشت صحنه در این پروژه حضور دارند.
این فیلم قرار است برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.
روایتی از جنگزده‌های کوبانی
فیلم سینمایی قفس به تهیه کنندگی و کارگردانی عابدین مهدوی آماده نمایش شد.
قفس با موضوع مقاومت مردمی منطقه کردستان کشور سوریه و وضعیت زنان و کودکان جنگ زده منطقه کوبانی و نیروهای داوطلب مردمی که از دیگر کشورها در این منطقه به شهادت رسیدند ساخته شده است.
در خلاصه داستان این اثر آمده است: در جریان حمله وحشیانه گروه تروریستی داعش به منطقه کوبانی در کشور سوریه و همچنین منطقه کردستان کشور عراق و هم مرز با کشور سوریه، بیش از ۵۰۰۰ نفر کشته، بیش از  ۲۵۹۰ نفر بی سرپرست و یا آواره و ۶۳۸۳ نفر از زنان و دختران این مناطق به اسارت این گروه درآمده و تعداد ۳۷۹۳ از این اسرا ناپدید شده و تاکنون هیچ اطلاعی از آنها در دسترس نیست.
عابدین مهدوی، بیتا آزادی، علی نکته سنج، مریم گرجی، طاها سمندری، امیرحسین رمضانی، ستاره حیدرآبادی، سعید مرادی و عسل شاکری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
رونمایی از اولین تصویر لباس شخصی
در حالی که فیلم سینمایی لباس شخصی در شهرک غزالی در حال فیلمبرداری است، از اولین تصویر این فیلم به کارگردانی امیرعباس ربیعی رونمایی شد.
فیلمبرداری جدیدترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان اوج با نام لباس شخصی این روزها در لوکیشن شهرک سینمایی غزالی ادامه دارد.
در خلاصه داستان لباس شخصی آمده است: بهترین حربه برای ضربه، دوستی است. چون پیچیدگی در سادگی اوست. به لباس شخصی‌ها بیشتر شک کن!
مهدی نصرتی، توماج دانش بهزادی، مجید پتکی، میلاد افواج، عماد درویشی، نجلا نظریان، مهیار شاپوری، احمد لشینی، کیوان محمود نژاد، شهاب بهرامی، روزبه رئوفی، علی فرهاد زاده و ماه‌منیر بیطاری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
کد مطلب: 116445
برچسب ها: سینما
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *