۱
۰
يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۵

کمبود جدی محیط بان در کشور

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به افزایش مناطق حفاظت شده و وظایف سازمان محیط زیست، در زمینه تعداد کارکنان و محیط بانان در حال حاضر هم با کمبود جدی مواجه هستیم.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به افزایش مناطق حفاظت شده و وظایف سازمان محیط زیست، در زمینه تعداد کارکنان و محیط بانان در حال حاضر هم با کمبود جدی مواجه هستیم.
به گزارش ایسنا کیومرث کلانتری در یازدهمین نشست شورای راهبری و توسعه مدیریت که با حضور معاونان سازمان حفاظت محیط زیست برگزارشد، افزود: کارکنان و محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست هم اکنون در شرایط نامطلوبی انجام وظیفه می‌کنند. برخی از آنان حتی یک روز مرخصی هم ندارند و مزایایی هم به این افراد تعلق نمی‌گیرد.
در این جلسه در خصوص وضعیت کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست و تعداد آنان بحث شد زیرا طبق تکلیف برنامه ششم توسعه سازمان‌های دولتی مکلف به کاهش نیروی انسانی خود هستند.
در بخش دیگری از این جلسه علی اصغر دانشیان - معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امورمجلس سازمان حفاظت محیط زیست - به تشریح عملکرد سازمان در سال گذشته پرداخت و گفت: موفقیت سازمان در جشنواره شهید رجایی اتفاقی نبود، سال ۹۷ سازمان نسبت به سال قبل ۳۳ درصد رشد داشته است که نتیجه تلاش کارکنان و مدیران این سازمان است و تلاش می‌کنیم در سال ۹۸ هم رشد مناسب‌تری داشته باشیم.

در ادامه این نشست امیر زند پازندی - رئیس مرکز برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات،بازرسی و مدیریت عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست - اظهارکرد: در حال حاضر و با توجه به آمار و ارقام، سازمان حفاظت محیط زیست با پرسنلی کمتر از ظرفیت واقعی خود مشغول به کار و فعالیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، پازندی در پایان گفت: امید است با تصویب سند برنامه نیروی انسانی سازمان حفاظت محیط زیست و جذب نیروی انسانی متخصص و کارآمد، زیر ساخت‌های لازم برای اعتلای محیط زیست کشورمان در سند ۱۴۰۴ و با هدف ایجاد محیط زیست مطلوب‌تر بیش از پیش فراهم شود.
کد مطلب: 118758
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
منابع طبیعی و محیط از اداراتی هست که خیلی کم نیرو میگیره
من خودم لیسانس منابع طبیعی دارم هر آزمون رو نگاه میکنم از منابع طبیعی چیزی نیست
الان هم درحال حاضر کارگری میکنیم تا بتونیم زندگی کنیم
هرچند این رشته از رشته مورد علاقه من بود ولی پشیمانم چرا این رشته اومدم