۰
دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۸

شهردارسابق نیویورک واردصحنه رقابت با ترامپ شد

مایکل بلومبرگ برای نخستین هفته پس از اعلام حضورش در انتخابات بیش از 31 میلیون دلار سفارش آگهی تبلیغاتی تلویزیونی داده است.
مایکل بلومبرگ برای نخستین هفته پس از اعلام حضورش در انتخابات بیش از 31 میلیون دلار سفارش آگهی تبلیغاتی تلویزیونی داده است.
"مایکل بلومبرگ"  میلیاردر 77 ساله آمریکایی و شهردار سابق نیویورک بالاخره پس از ماه‌ها گمانه زنی درباره حضورش در عرصه انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا دیروز (یکشنبه) از حضور خود در رقابت‌های مقدماتی (درون حزبی) حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات 2020 خبر داده است.
به گزارش عصرایران، بلومبرگ دیروز با صدور بیانیه‌ای از حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری 2020 و مبارزه با ترامپ خبرداد.
او در این بیانیه ترامپ را خطری جدی برای آمریکا و ارزشهای آمریکایی خوانده و "شکست دادن ترامپ و بازسازی آمریکا را ضروری ترین و  مهم‌ترین مبارزه زندگی" خود و آمریکایی‌ها دانسته است.
او با حمله به سیاست‌های ترامپ در بیانیه خود گفته است:" ما نمی‌توانیم 4  سال دیگر اقدامات بی پروا و غیر اخلاقی رئیس جمهور ترامپ را تحمل کنیم.  او یک تهدید جدی برای کشور و ارزشهای ما است.  اگر او یک دوره دیگر در انتخابات برنده شود ، ممکن است خسارت ‌های غیرقابل جبرانی بر جای گذارد."
بلومبرگ خود را مرد عمل خوانده و تاکید کرده قادر به حل مشکلات کشور است و خود را برای مبارزه ای دشوار  و پیروزی در انتخابات آتی آماده کرده است.
کد مطلب: 118828
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *