۰
شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۵

خروجی پراید و کوییک افزایش یافت

به تازگی آمار جدید تولیدات پارس‌خودرو توسط سامانه کدال منتشر شده است.
خروجی پراید و کوییک افزایش یافت

به تازگی آمار جدید تولیدات پارس‌خودرو توسط سامانه کدال منتشر شده است.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، طبق آمار منتشر شده، پارس‌خودرو از ابتدای سال ۹۸ تاکنون جمعا ۷۲۷۴۰ دستگاه خودرو به تولید رسانده که از این تعداد ۱۱۰۲۳ دستگاه آن مربوط به آذرماه است. میزان تولیدات این خودروساز در ماه آبان ۷۰۰۲ دستگاه بود بنابراین می‌توان متوجه شد که در طول یک ماه گذشته وضعیت تولید در پارس‌خودرو با رشد مواجه شده است. این شرکت توانسته مبلغ ۳۹۱،۰۹۲ میلیون ریال نیز از طریق فروش محصولات خود در ماه آذر کسب کند.
 
اگر بخواهیم نگاهی به وضعیت تولید خودرو داشته باشیم تنها محصولات گروه X۱۰۰، خانوداده Q۲۰۰ و s۲۰۰ توسط پارس‌خودرو در آذرماه تولید شده‌اند و میزان تولیدات سایر محصولات دیگر شامل گروه رنو، ریچ P۲۷، ون دولوکس و گروه برلیانس صفر است. لازم به ذکر است که گروه x۱۰۰ مربوط به مدل‌های مختلف پراید، گروه Q۲۰۰ کوییک و گروه S۲۰۰ ساینا است.
میزان تولید خانواده پراید توسط پارس‌خودرو در ماه آذر عدد ۹،۷۴۳ دستگاه اعلام شده و این در حالی است که تعداد آن در ماه آبان ۶،۵۳۱ دستگاه بود. بنابراین می‌توان متوجه شد که بخش اعظمی از افزایش تولیدات این خودروساز به خانواده پراید مربوط می‌شود. در مورد کوییک نیز آمار تولید طی ۲ ماه گذشته از ۴۶۵ به ۱،۲۷۰ دستگاه در آذرماه رسیده است. این نکته را نیز باید گفت که محصول جدید سایپا یعنی کوییک آر ( بدنه ۲ رنگ ) توسط این خودروساز به تولید می‌رسد. در مورد ساینا نیز تنها تعداد ۱۰ دستگاه از آن در ماه گذشته توسط پارس‌خودرو تولید شده و رشد ۴ دستگاهی نسبت به ماه آبان داشته است.
منبع گسترش‌نیوز
کد مطلب: 120895
برچسب ها: پارس خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *