۰
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۱

برگزاری نشست تخصصی«زوال دوران کودکی»

نشست تخصصی «زوال دوران کودکی» روز ۳۰ دی ۱۳۹۸ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
برگزاری نشست تخصصی«زوال دوران کودکی»
نشست تخصصی «زوال دوران کودکی» روز ۳۰ دی ۱۳۹۸ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست محمود گلزاری روان‌شناس و مدرس دانشگاه به ایراد سخن خواهد پرداخت.
بر اساس این خبر، در نشست‌های‌ تخصصی علمی، فرهنگی، ادبی و هنری «فراسو» محورهایی از قبیل «کودکان امروز چگونه کودکی می‌کنند»، «آموزش برای کودکان باید چگونه باشد»، «چگونه کودکی‌مان را جا گذاشتیم؟»، «چرا برخی بزرگ‌سالان امروز با دریغ و حسرت به دوران کودکی‌شان می‌اندیشند» و... بررسی می‌شود.
بر همین اساس کارشناسان و مربیان کانون، اولیای تربیتی و سایر علاقه‌مندان تعلیم و تربیت در حوزه کودک و نوجوان می‌توانند تا روز ۲۹ دی ۱۳۹۸ با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.form.kpf.ir (http://www.form.kpf.ir/) برای حضور در این نشست ثبت‌نام کنند.
همچنین مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور که امکان استفاده از نشست را به شکل حضوری ندارند، می‌توانند از طریق وب‌کنفرانس در دوره‌ها شرکت کنند.
یادآوری می‌شود این نشست از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان گواهی آموزشی ارایه خواهد شد.
کد مطلب: 122188
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *