۰
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱

آزادی یک زندانی پس از 22 سال در بندرعباس

یک زندانی پس از 22 سال از زندان بندرعباس آزاد شد.
یک زندانی پس از 22 سال از زندان بندرعباس آزاد شد.
به گزارش ایسنا به نقل از دادستانی کل کشور، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با اشاره به آزادی یک زندانی پس از 22 سال و نیم با مساعدت دادستان کل کشور در تامین دیه، در مورد جزییات این پرونده گفت: در اردیبهشت ماه سال 1376  فردی در جریان یک درگیری با همکارش او را با ضربه چاقو به قتل رساند و پس از دستگیری و رسیدگی قضایی محکوم به قصاص نفس شد.
وی با بیان اینکه  اولیای دم گذشت را منوط به دریافت دیه کرده بودند و قاتل نیز توانایی پرداخت دیه را نداشت، افزود: دادستان کل کشور در سفری که اخیرا به بندرعباس داشت در جریان موضوع قرار گرفت و بر اقدامات لازم برای پیگیری و فراهم کردن مقدمات آزادی این فرد تاکید و شخصاً نیز مبلغی را جهت تامین دیه پرداخت کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان بیان داشت: با اعزام نماینده ستاد دیه به استان خراسان جنوبی و شناسایی اولیای دم و مذاکره با آن‌ها و پادرمیانی معتمدین و جمع آوری مبلغی دیگر از خیرین، نهایتاً رضایت دختر و همسر مقتول اخذ و زندانی پس از بیست و دو سال و نیم تحمل زندان، آزاد شد.
وی خاطرنشان کرد: آزادی زندانیان نیازمند و افرادی که به لحاظ مشکلات مالی و اقتصادی در زندان مانده‌اند قطعاً دارای اجر فراوان اخروی است و موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
کد مطلب: 122216
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *