۰
جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۲
رئیس واحد گوگرد سازی و آب ترش آمین پالایشگاه امام خمینی شازند تشریح کرد:

چرخه تولید بنزین یورو4 در پالایشگاه شازند

پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند وظیفه تولید روزانه 17 میلیون لیتر بنزین با استاندارد یورو4 را به عهده دارد. 
چرخه تولید بنزین یورو4 در پالایشگاه شازند
پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند وظیفه تولید روزانه 17 میلیون لیتر بنزین با استاندارد یورو4 را به عهده دارد. 
به گزارش مردم سالاری آنلاین، مهدی رسولی رئیس واحد گوگرد سازی و آب ترش آمین پالایشگاه امام خمینی شازند ضمن معرفی بخشی‌ از واحدهای بزرگ چرخه تولید بنزین، واحدهای تصفیه آمین و آب ترش پالایشگاه و واحد  استحصال گوگرد گفت: در حال حاضر در پالایشگاه امام خمینی بخشی از واحدهای چرخه تولید بنزین پاک از جمله واحد مهم و یونیک RCD در حال فعالیت هستند.
به گفته وی در حال حاضر پالایشگاه امام خمینی شازند وظیفه تولید روزانه 17 میلیون لیتر بنزین با استاندارد یورو4 را به عهده دارد. رسولی در ادامه افزود که همکاران من در تمامی قسمت‌های پالایشگاه شبانه روز تلاش می‌کنند تا این چرخه برقرار باشد و تولید ایمن و مستمر بنزین پاک را شاهد باشیم.
رئیس واحد گوگرد سازی و آب ترش آمین پالایشگاه امام خمینی شازنذ با تاکید بر اینکه یکی از کارکردها و وظایف این پالایشگاه تولید بنزین با استاندارد یورو4 است گفت: حاصل تولید این بنزین با این استاندارد، روزانه قریب به 400 تن گوگرد است.
وی با اشاره به اینکه تا پیش از اینکه طرح توسعه پالایشگاه امام خمینی انجام شود ما در این پالایشگاه بنزین را با استانداردهای دیگری عرضه می‌کردیم افزود: بنزینی که قبلا در پالایشگاه تولید می‌شد در موتور اتومبیل‌ بعد از احتراق توسط اگزوز به هوای شهرها انتقال پیدا می‌کرد و باعث آلودگی می‌شد. اما امروز مفتخر هستیم که پالایشگاه امام خمینی شازند تلاش‌های زیادی را در بخش‌های مختلف این شرکت به خرج داده و توانسته است محصول استانداردی را با استانداردهای یورو ارائه دهد که این بنزین ضمن جلوگیری از آلودگی هوای شهرها توانسته است به توانمندی‌های کشور نیز بیفزاید.
کد مطلب: 122580
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *